معرفی بهترین برند های پرده ترک و خا
معرفی بهترین برند های پرده خارجی و ترک موجود در بازار

انواع پرده خارجی موجود در بازار

پرده های تولید شده با پارچه ترک به دلیل تنوع در طرح و مرغوب بودن آن توانسته اند محبوبیت ویژه ای در بین بسیاری از افراد در نقاط مختلف دنیا ایجاد کنند. کمتر دیده شده که پارچه های ترک پس از شست و شو دچار تغییر رنگ و تغییر حالت شوند و یا کدر شوند به همین دلیل گرایش بسیاری از افراد به سمت پارچه های تولید شده در این کشور است. با توجه به این که اغلب پارچه ها چه مدرن مثل پرده های زبرا و چه پرده های کلاسیک از جنس پارچه هستند. در ادامه به توضیح مختصری در مورد جدید ترین پارچه های پرده ای ترک خارجی می پردازیم:

پارچه های پرده ای توری

این جنس پرده برای تابستان و روز های گرم سال بسیار مناسب است؛ هم چنین در هر نوع سبکی از دکوراسیون می توان از این پرده استفاده کرد. مد نظر داشته باشید که اگر می خواهید پارچه های توری طرح دار داشته باشید باید هزینه ای بیشتر از نوع ساده ی آن بپردازید.

پارچه های پرده ای مخمل

مناسب ترین فصل برای استفاده از این پرده زمستان و روز های سرد سال است. اگر از داشتن دکوراسیونی با پرده ی سلطنتی و تجملاتی لذت می برید این جنس پارچه برای فضای داخلی شما می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد. تنها کاربرد این نوع پارچه در تهیه و تولید پرده نیست؛ بلکه می توان از پارچه های پرده ای مخمل ترک برای دوختن کوسن و کالای خواب و رو مبلی نیز استفاده کرد.

 

همچنین بخوانید: انواع پرده زبرا در بازار به همراه مزایا و معایب

 

پرده تور ، حریر و مخمل ترک

 

پارچه های پرده ای کتان

یکی از پر کاربرد ترین و محبوب ترین انواع پارچه پارچه کتان است که در انواع ساده و طرح دار تولید می شود و طرح ها و رنگ های مختلفی دارد. می توان این نوع پرده را به عنوان دکور و بصورت تزئینی کنار پرده مورد استفاده قرار داد. بسیاری از افراد از این نوع پرده برای پنجره های اتاق خواب هم استفاده می کنند.

پارچه پرده ای ساتن

پارچه ساتن ترک را می توان هم برای دکوراسیون مدرن و هم کلاسیک مورد استفاده قرار داد. این جنس پرده نرم و لطیف است و دیدن براقیت آن حس مطلوبی برای بیننده ایجاد می کند. در بین تمام جنس های ذکر شده پارچه های ساتن مورد استفاده برای پرده از جدید ترین و زیبا ترین منسوجات ترک است.

 

مطالب مرتبط: پارچه پرده، پرده های حریر، دانتل، کتان، ساتن و مخمل مورد استفاده در دکوراسیون

 

معروف ترین برند های تولید کننده پارچه پرده ای خارجی کدامند؟

در ادامه به معرفی برند های مربوط به پارچه های پرده که مربوط به کشور ترکیه هستند می پردازیم و تلاش بر آن است که تاریخچه کوتاهی از هر کدام ارائه شود:

برند پرده آکارکا (AKARCA)

اولین برندی که می خواهیم به معرفی آن بپردازیم به نام آکارکا (AKARCA) بیشتر در زمینه ی تولید پارچه های مربوط به پرده های تزئینی، پرده های رومیزی و حتی پارچه های رومیزی فعالیت می کنند و از سال 1990 کار خود را آغاز کردند و با کیفیت بالایی که در کار خود ارائه دادند توانستند محبوبیت بالایی بین خریداران داشته باشند.

 

معروف ترین برند های پرده ترکیه

 

برند اوتیمو (OTTIMO)

دومین برند پرده ترک که از صادر کنندگان پارچه های پرده ای به کشور های مختلف است و صاحبان این برند رمز موفقیت خود را عرضه این پارچه ها با قیمت های رقابتی و منصفانه می دانند برند اوتیمو (OTTIMO) است که حدود 35 سال از شروع کار برند می گذرد.

برند پارچه پرده انی (ANY)

انی (ANY) پارچه هایی که از خط تولید خود خارج می کند را در کیفیت پیش رو می داند. هم چنین طراحی خلاقانه این پارچه ها توجه بسیاری به علاقه مندان به این حوزه را به خود جلب کرده است. در بسیاری از کشور های جهان می توان از خدمات این برند استفاده کرد.

 

محصولات مرتبط در فروشگاه سروین دکور: پرده زبرا پلیسه درشت گلدار با رنگ بندی

 

اپکس (APEX)

برند بعدی که می خواهیم صحبت از آن به میان آوریم برند اپکس (APEX) است که جالب است بدانید که در همین تهران هم شعبه دارد و دسترسی به این برند برای ما کار سختی نیست. خلاقیت و میل به پیشرفت APEX باعث شد که با گذشت اندکی زمان از شروع به فعالیت، کنار رقبای قوی، برای خود جایگاه ویژه ای دست و پا کند. حدود 40 سال از شروع فعالیت این تولید کننده پرده ترک می گذرد و این برند در بیش از 40 کشور شبکه های فروش از آسیای میانه تا آمریکای جنوبی در حال فعالیت هستند و در مسکو که در روسیه واقع شده است، هم چنین شهر کیف در اوکراین، بخارست در رومانی و همانطور که پیش تر ذکر شد در تهران نیز شعبه دارد. این برند انواع مختلفی از پارچه پرده ای ترک خارجی را تولید می کنند که از مهم ترین آن ها می توان به پارچه های جیر، پارچه های مناسب برای رو تختی و پارچه های طرح دار نام برد. امروزه این برند جزء 5 برند برتر در این صنعت شناخته می شود.

آرادا (ARDA)

اگر بخواهیم سراغ برندی با قدمت بیشتر برویم می توان برند آرادا (ARDA) با طراحانی برجسته در این حوزه یاد کرد. این برند از سال 1978 میلادی تأسیس شده و به طور مستمر، از ابتدا تا به امروز در حال بهبود بوده است؛ از تنوع رنگ گرفته تا کیفیت محصول. به عنوان یکی از بالا رده های این زمینه شناخته می شود و همیشه در کنار نام داران این حوزه همکاری داشته است. از بالاترین و جدید ترین متد های روز برای تولید بهره جسته است و این موضوع نام این برند را اعتبار ویژه ای بخشیده است.

سایر برندهای پارچه و پرده خارجی و ترک

اگر بخواهیم نامی از برند هایی ببریم که بیشتر در حوزه پرده های مدرن و مخصوصاً پرده های زبرا و شید ترک توانستند اعتماد مردم را جلب کنند می توان به برند های والنسیا (VALENCIA) ، کرفت مسترز (CRAFT MASTERS) و بریلنت (BRILLANT) اشاره کرد.

شما چه تجربه ای در زمینه خرید و استفاده پارچه های پرده ای ترک و خارجی دارید و آیا به طور کل تفاوت چشمگیری بین تولیدات کشور ترکیه و تولیدات داخلی در این زمینه مشاهده کرده اید؟