سوالات متداول
آیا پرداخت در محل دارید؟
خیر، با توجه به سفارشی بودن محصولات ما امکان پرداخت در محل نیست. در صورت تمایل میتوانید بیعانه پرداخت، و بعد آماده شده پرده صورتحساب خود را تسویه کنید
آیا فروش حضوری دارید؟
بله. شما میتوانید با مراجعه به دفتر ما، اقدام به خرید حضوری کنید. آدرس دفتر در قسمت تماس با ما
می توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بله، شما میتوانید هم از طریق تلفن و هم از طریق واتس آپ نیز خرید خود را انجام دهید
روش های ارسال سروین دکور به چه صورت است؟
محصولات در سروین دکور با سه شیوه ارسال می شوند.
ارسال با تیپاکس (تهران و شهرستان) : برای پردههایی با عرض کمتر از 2 متر
ارسال با باربری (شهرستان) : برای پردههایی با عرض بیشتر از 2 متر
ارسال با اسنپ وانت (تهران) : برای پردههایی با عرض بیشتر از 2 متر
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد، چه زمانی می توانم آن را تحویل بگیرم؟
با توجه به اینکه محصولات ما به صورت سفارشی ساخته میشود. زمان آماده شدن آن بین 4 الی 7 روزکاری زمان میبرد.
- محصولات غیر چاپی : حدود 4 روز کاری
- محصولات چاپی : بین 5 الی 7 روز کاری
هزینه حمل و نقل به چه صورت است؟
هزینه حمل و نقل با توجه به مکان و مبلغ سفارش قبل از ارسال دریافت میشود
آیا شما خدمات اندازه گیری و نصب هم دارید؟
بله، کارشناسان مجربی جهت اندازه گیری و نصب آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند. جهت اطلاعات بیشتر به صفحه اعزام کارشناس مراجعه فرمایید
تصاویر سایت با خود محصول یکی است ؟
تصاویری که داخل سایت مشاهده میکینم عینا از روی پارچه و عکس ها تهیه شده. اما به علت تفاوت تصویر عکس در مانیور و پارچه ممکن است چند درجه اختلاف رنگ داشته باشند
چه طور می توانم سفارشم را پیگیری کنم؟
به دو طریق میتوانید این کار را انجام دهید:
1- از طریق صفحه پیگیری سفارش
2- تماس با کارشناسان فروش
021-22229444
گارانتی کالا شامل چه مواردی می شود؟
گارانتی پرده های ما شامل ثبات رنگ و قطعات است
آیا پرده های سروین دکور اصل هستند؟
بله، به شما اطمینان می دهیم تمامی محصولات از معتبر ترین شرکت های پرده تهیه و توزیع میشود.
چه طور می توانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
لطفا بعد از ثبت سفارش، توضیحات قید بفرمایید
سفارشم را به صورت اینترنتی پرداخت نمودم، وجه از حسابم کسر شده ولی سفارشم تایید نشده است؟
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد.
در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد.
تاکید می شود، در این مورد نیازی به تماس با پشتیبانی ندارید.
آیا امکان مرجوعی کالا وجود دارد؟
خیر، با توجه اینکه پرده ها طبق اندازه پنجره شما ساخته میشوند، امکان مرجوعی وجود ندارد
اگر در هنگام تحویل سفارش متوجه شوم کالا آسیب دیده است می توانم آن را تحویل نگیرم؟
بله، در صورتی که آسیب در لحظه قابل مشاهده باشد، شما می توانید کالا را تحویل نگیرید.
اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد می توانم آن را برگردانم؟
وجود مغایرت باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.