معرفی پر فروش ترین پرده های سال 1402 در فروشگاه سروین دکور!
معرفی پر فروش ترین پرده های سال 1402 در فروشگاه سروین دکور!

قبل از اینکه به پر فروش ترین پرده ها بپردازیم لازم است این نکته را در نظر بگیریم که بازار این محصول همانند سایر لوازم منزل در حال پیشرفت و به روز شدن با مارکت روز دنیاست. پرده ها از گذشته تا به حال تغییرات زیادی داشته اند، که دلیل آن تغییر سبک های دکوراسیون و شیوه و روش زندگی مردم است. امروزه پرده فقط پارچه ای جهت پوشاندن پنجره نیست، بلکه علم و فناوری هم به کمک این محصول آمده تا تمام نیاز های یک خانواده را جهت زیبایی، حفظ حریم خصوصی و کنترل میزان نور ورودی منزل برآورده کند.

شرکت پرده مدرن سروین نیز تمام تلاش خود را میکند تا همراه با علم دنیا خود را به روز کرده و محصولات جدید و متنوعی را تقدیم مشتریان عزیز کند. در این مطلب قصد داریم به 5 مدل از پرفروش ترین پرده های سال 1402 در وبسایت sarvindecor.ir بپردازیم.

معرفی 5 پرده پر فروش در سال 1402

1- پرده زبرا ساده

پرده زبرا چند سالی است که وارد کشور ما شده. این پرده به محض ورود مورد استقبال بسیاری از مردم و مشتریان قرار گرفت. تا آنجا که در اکثر منازل به خصوص در آشپزخانه ها و حتی در محیط های اداری از این محصول پرکاربرد استفاده می‌شد. اوایل این پرده فقط به صورت پارچه ساده و در رنگ های مختلف در بازار موجود بود. کم کم نوع گلدار چاپی و گلدوزی شده هم روانه بازار شد که مورد استقبال بسیار زیادی قرار گرفت.

اما بعد از گذشت چند سال و علاقه مردم به سبک زندگی مدرن و مینیمال، بسیاری از مشتریان رو آوردند به محصولاتی با طرح های ساده. شاید اگر یکی دو سال پیش پیشنهاد پرده زبرا ساده برای اتاق خواب می‌دادیم، اکثر مشتریان این سبک پرده را مناسب فضاهای اداری می‌دانستند. اما پرده زبرا ساده جزو پر فروش ترین پرده های شرکت سروین در سال 1402 بوده است. از این محصول در آشپزخانه، اتاق خواب و حتی پذیرایی و اتاق نشیمن با ترکیب سایر پرده ها استفاده می‌شود.

2- پرده ورتیکال

در بین پر فروش ترین پرده های سال 1402 نقش پرده ورتیکال یل دیکی بسیار پر رنگ است. پرده ورتیکال نوعی پرده عمودی است. پرده های عمودی در قدیم که به پرده های لوردراپه معروف است، اصلا مناسب فضاها و محیط های مسکونی نبود و بیشتر برای ادارات استفاده می‌شد.

امروزه نوع جدیدی از پرده های عمودی به نام پرده ورتیکال وارد بازار شده که به صورت پارچه و تور است. بیشترین کاربرد این پرده ها در پذیرایی است. حتی با نصب این مدل پرده ها دیگر نیازی به آستری ندارید.

پرده ورتیکال حدود یک سال است وارد کشور شده است. این پرده به دلیل زیبایی و سهولت در استفاده، به سرعت جایگاه بسیاری از پرده های قدیمی را گرفته و به عنوان یکی از پر فروش ترین پرده های سال 1402 خود را معرفی کرده است.

3- پرده شید اسکرین

وجود نور طبیعی در خانه امری ضروری است. نور طبیعی هم باعث سلامتی می‌شود و هم فضای داخلی را زیباتر و با نشاط تر میکند. پرده های شید رول ساده میتواند به طور کامل پنجره شما را بپوشاند. اما استفاده از این نوع پرده باعث میشود، نور ورودی به حداقل برسد. نوع دیگری از پرده های شید که ساختار مشبکی دارند و به پرده های شید اسکرین معروف هستند، به راحتی نور را عبور داده و فضای داخلی شما را روشن خواهند کرد. به دلیل همین کاربردی بودن، این پرده به یکی از پر فروش ترین پرده های سال 1402 شرکت سروین تبدیل شده است.


محصولات مرتبط در فروشگاه سروین: پرده شید سان اسکرین ساده با رنگ بندی


4- پرده پانچ ساده

پانچ کردن پرده و نصب آن از قدیم در صنعت پرده و دکوراسیون استفاده می‌شده. اما در سالیان اخیر نوع جدیدی از این سبک پرده ها در ابعاد استاندارد عرض 140 سانتی متر و ارتفاع 280 روانه بازار شده است. این نوع پرده های پانچ که به پرده آماده به نصب هم معروف هستند دارای دو نوع تصویری و ساده هستند.

همانطور که در مورد پرده های زبرا هم گفتیم، سبک های جدید بیشتر طرح های ساده و مینیمال را شامل می‌شود. این پرده ها در جنس های مختلف مخمل، کتان و … در ابعاد استاندارد تهیه شده است. از مهمترین فواید این سبک از پرده ها میتوان به نصب آسان و مدت زمان آماده سازی کوتاه آن اشاره نمود. به همین دلایل است که پرده پانچ ساده جزو پر فروش ترین پرده های سال به شمار می‌آید.

5- پرده های برقی یا ریموت دار

وسایل دکوراسیون داخلی از جمله پرده ها با علم روز دنیا هماهنگ شده اند. شما به راحتی میتوانید با فشار یک دکمه پرده منزل یا محل کار خود را باز و بسته و نور ورودی را تنظیم کنید. تمامی پرده های مدرن و امروزی را میتوان به صورت موتور دار مونتاژ نمود. به همین دلیل این سبک از پرده ها با توجه به تنوع بالا، سهولت استفاده و امکان انتقال به سیستم هوشمند جزو پر فروش ترین پرده های سال شرکت سروین به شمار می آید.

در این مطلب به 5 مورد از پرفروش ترین های سال اشاره کردیم. کسی چه می‌داند شاید در سال جدید به طور کل سبک پرده عوض و دیگر کمتر از این نوع پرده ها استفاده شود. به نظر شما در سال جدید چه پرده هایی به عنوان محصولات پر فروش به شناخته می‌شود؟؟

مطالب مرتبط:

راهکارهای آماده کردن خانه برای فروش به قیمت بالاتر!