پرده پانچ خاکستری برای پذیرایی
چگونه پنجره را به کانون توجه دکوراسیون خود تبدیل کنیم

شما برای اینکه بتوانید از یک دکوراسیون خوب لذت ببرید باید نقطه ای به عنوان کانون توجه در دکوراسیون اتاق داشته باشید. معمولا یک کاناپه، فرش و یا حتی میز شما می تواند این شرایط را داشته باشد. اما هماهنگی و چیدمان مناسب اطراف آن نقطه کانونی شما می تواند به یک چالش مهم و جدی تبدیل شود. جدا از بحث زیبایی شما باید به نوعی راحتی و آسایش خود را نیز فراهم کنید.

چرا با استفاده از لوازم و وسایلی که در ساختار منزل خود دارید کمی کار را آسوده تر نمی کنید؟ یکی از آنها پنجره ها هستند، اگر پنجره بزرگ و زیبا در منزل دارید چرا آن را به کانون توجه دکوراسیون خود تبدیل نمی کنید؟ بخصوص اگر ویو و دید زیبایی نیز داشته باشد. نمای بیرون همراه با نوری که از پنجره عبور می کند می تواند باعث جلب توجه هر شخصی شود. روش های بیشماری وجود دارد که می توان پنجره را به نقطه ای زیبا در منزل تبدیل کرد که در اینجا به چند مورد می پردازیم:

پرده زبرا طوسی در پذیرایی

قبل از هر چیز سعی کنید پنجره خود را برای ایجاد دکور جدید آماده کنید، کمی رنگ آمیزی و جلا دادن به اطراف پنجره می تواند باعث افزایش جذابیت و درخشش بیشتر آنها شود. پنجره ای که تازه نقاشی شده یکی ساده ترین و بهترین راه ها برای تغییر ظاهر اتاق شما می باشد حتی می تواند این تغییر ظاهر را با یک نظافت اساسی ایجاد کنید. همچنین اگر پنجره شما به گونه ای است که طاقچه ای جلوی آن دارد می تواند از لوازم و وسایلی جهت تزئین آن استفاده کنید تا هنگام برخورد نور طبیعی به آنها زیبایشان دو چندان شود. شما می توانید از گلدان های کوچک، شمع، مجسمه های هنری و کتابها برای تزئین طاقچه استفاده کنید.

پوشش پنجره برای ایجاد کانون توجه دکوراسیون

گاهی اوقات پوشش پنجره ها می تواند تفاوت چشمگیری در ظاهر کلی اتاق ایجاد کند. پرده های آماده و مدرن امروزی برای پوشش پنجره می تواند با انواع سلیقه ها و بودجه ها هماهنگ و همسو باشد. در اینجا ما به معرفی برخی از پرده های مدرن می پردازیم تا شما بتوانید پنجره خود را به کانون اصلی توجه در دکوراسیون منزل خود تبدیل کنید:

  • کرکره های چوبی

ظاهر سنتی و در عین حال مستحکم کرکره های چوبی می تواند به تنهایی جلوه ای خاص و مجلل به اتاق شما ببخشد. علاوه بر این کرکره های چوبی دارای فواید بسیار زیادی هستند. تیغه های این پرده ها می تواند نقش عایق حرارتی برای کنترل دمای منزل و عایق صوتی برای کنترل صدای بیرون ایفا کند. همچنین با تنظیم تیغه های این پرده هم می توانید نور ورودی را تنظیم کنید و هم اگر پنجره شما دید دارد و مشرف به مکان شلوغی است، حریم خصوصی خود را حفظ کنید.

کرکره های چوبی در دکوراسیون داخلی

  • پرده های پانچی

یکی از ویژگی هایی منحصر بفردی که پرده پانچ دارد این است که میتواند تقارن ایجاد کند. به این معنی که وجود دو پرده در طرفین یک پنجره باعث می شود این پنجره به کانون توجه دکوراسیون اتاق شما تبدیل شود. همچنین بسته به نیاز و سلیقه شما می توانید از پارچه هایی متفاوت استفاده کنید. به عنوان مثال اگر میخواهید جلوی نور ورودی را بگیرید می توانید از پارچه های ضخیم تر مثل مخمل استفاده کنید و یا از پرده های پانچی حریر می توانید جهت ایجاد روشنایی در اتاق بهره ببرید.

  • پرده شید رول

اگر به دنبال پرده ای هستید که علاوه بر داشتن مزایای سایر پرده ها به راحتی و سرعت نصب شود ما به شما پرده های شید رول را پیشنهاد می کنیم. این پرده ها به راحتی با اکثر پنجره ها سازگار و با طراحی ساده مناسب برای منازلی با سبک های مدرن و امروزی می باشند. همچنین آنها در دو نوع ساده و چاپی هستند که میتوانند باعث شوند که پنجره به عنوان کانون اصلی توجه در دکوراسیون شما تبدیل گردد.