معرفی انواع پرده ساده
معرفی انواع پرده ساده

وجود انواع پرده ساده در بازار به همۀ مشتریان این فرصت را می‌دهد تا محصولی متناسب با نیاز خود را خریداری کنند. این پرده‌ها علی‌رغم اینکه صفت «ساده» را یدک می‌کشند، اما از زیبایی منحصربه‌فردی برخوردار هستند و به‌راستی نمی‌توان آن‌ها را با هیچ محصول دیگری مقایسه کرد.

پرده‌های ساده با کمک فاکتورهای مختلفی دسته‌بندی می‌شوند. اینکه چه پرده‌ای متناسب با چه مکانی است نیز باید با دقت بالایی مورد بررسی قرار بگیرد در غیر این صورت، ممکن است به سراغ خرید پرده‌هایی بروید که با محیط مدنظر شما هم‌خوانی نخواهند داشت. خوشبختانه امروزه امکان استفاده از پرده‌‌های ساده در محیط‌هایی مختلفی همچون آشپزخانه و پذیرایی وجود دارد.

پرده‌های ساده باید دارای کیفیت بالایی باشند تا بتوان از آن‌ها به‌عنوان یک گزینۀ قابل‌قبول یاد کرد. سروین دکور به‌عنوان بزرگ‌ترین ارائه‌دهندۀ انواع مختلف پردۀ ساده، آماده است تا این محصولات جذاب را با نازل‌ترین قیمت ممکن در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهد. با ما همراه باشید تا شما را بیشتر با این پرده‌ها آشنا کنیم.

انواع پرده ساده 2024 شامل چه مدل هایی می شود؟

انواع پرده ساده 2024 شامل چه مدل هایی می شود؟

بسیاری از کاربران به دنبال خرید انواع پرده ساده ترند هستند. در سال ۲۰۲4 شاهد عرضۀ مدل‌های جدید پرده‌های ساده به بازار بودیم که برخی از آن‌ها بیشتر از سایر مدل‌ها محبوب شدند. اگر قصد دارید با توجه به ترندهای سال به سراغ خرید پردۀ ساده بروید، گزینه‌های گوناگونی پیش روی شما قرار گرفته است.

از جمله این گزینه‌ها باید به پردۀ ساده با طرح سفید و کرم روشن اشاره کنیم که همواره جذابیت خاص خود را دارد. پرده‌های ساده‌ای که روی آن‌ها طرح آبرنگی قرار گرفته است جزء گزینه‌های بسیار مناسب محسوب می‌شوند. در کنار این موارد می‌توان از پرده‌های حریر ساده یاد کنیم که در کلاس بالاتری قرار دارند و همواره به‌عنوان یک انتخاب جذاب از آن‌ها یاد می‌شود.  

انواع پرده حریر ساده

همان‌طور که گفته شد پرده‌های حریر جزء ترندهای سال هستند و فروش خوبی را تجربه می‌کنند. به همین جهت لازم است که شما را با انواع پرده حریر ساده نیز آشنا کنیم. این پرده‌ها به‌دلیل آنکه با پارچۀ حریر ساخته می‌شوند از طرح‌های خاص و ماندگاری برخوردار هستند.

از بین انواع مختلف پرده‌های حریر ساده می‌توان به مدل پردۀ حریر الگانت، پردۀ حریر بافت دار و پردۀ حریر کتان اشاره کرد. هر یک از این موارد از زیبایی و ساختار خاص خود بهره می‌برد. اگر قصد دارید پرده‌ای خریداری کنید که در عین سادگی، لوکس یا لاکچری به نظر برسد، انواع پرده ساده حریر باید نخستین انتخاب شما عزیزان باشند. این پرده‌ها را می‌‌توانید به‌راحتی از سروین دکور بخرید.

انواع مدل پردهای ساده برای چه مکان هایی مناسب است؟

مناسب بودن قیمت انواع پرده ساده یکی از مهم‌ترین دلایل محبوبیت بالای این محصولات است، اما علل دیگری را می‌‌توان برای این موضوع بیان کرد. به‌عنوان مثال، پرده‌های ساده تقریباً در هر محیطی که فکرش را بکنید قابل استفاده هستند. تفاوتی ندارد که کاربرد فضای مدنظر شما چیست، زیرا به ‌احتمال زیاد می‌توان این نوع پرده‌ها را در آن فضا به کار برد.  

امروزه از پرده‌های ساده در اماکنی همچون منازل مسکونی، فروشگاه‌ها، ادارات،‌ رستوران‌ها و… استفاده می‌شود. به‌طورکلی اکثر کاربران گرامی این پرده‌ها را برای منازل خود خریداری می‌کنند. شایان ذکر است که امکان نصب این پرده‌ها در دکوراسیون‌های کلاسیک،‌ نئوکلاسیک، مدرن،‌ روستیک، سنتی و… وجود دارد. با خرید پرده‌های ساده می‌توانید فضای دلخواه خود را بیش‌ازپیش جذاب کنید.

قیمت انواع پرده ساده به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت انواع پرده ساده به چه عواملی بستگی دارد؟

طبعیتاً به منظور تهیۀ انواع مدل پرده ساده و شیک لازم است که با قیمت این محصولات نیز آشنا شوید. متأسفانه نمی‌توان یک قیمت مشخص را برای مدل‌های مختلف پرده‌های ساده بیان کرد، زیرا قیمت چنین پرده‌های با توجه به فاکتورها یا پارامترهای گوناگونی مشخص می‌شود.

اولین و مهم‌ترین فاکتوری که می‌توانیم به آن اشاره کنیم، کیفیت انواع پرده ساده است. قاعدتاً هرچه کیفیت پردۀ مدنظر شما بیشتر باشد، قیمت آن‌ نیز افزایش پیدا می‌کند. فاکتور بعدی را می‌توان سایز پرده دانست. سایز پرده با قیمت آن رابطه‌ای مستقیم دارد. در پایان نیز باید به برند تولیدکنندۀ پرده اشاره کنیم. شاید تصور کنید که قیمت پرده‌های ساده بسیار بالا است، اما این تصور درست نیست. شما مي‌توانید این پرده‌ها را با قیمت بسیار مناسبی خریداری کنید و در منزل خود به کار ببرید.

انواع پرده ساده پذیرایی باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

انواع پرده های ساده و شیک باید دارای یک سری ویژگی‌های مشخص باشند تا بتوان بر کیفیت آن‌ها مهر اعتماد زد. یکی از این ویژگی‌ها، طراحی جذاب است. پردۀ‌ ساده‌ای که می‌خرید باید در عین سادگی از طراحی قابل قبولی برخوردار باشد تا امکان استفاده از آن به‌عنوان یک عامل تکمیل‌کنندۀ دکوراسیون ممکن شود.

مثلاً انواع پرده ساده برای پذیرایی باید به نحوی طراحی شده باشد که در همان نگاه اول نظر تمامی افراد حاضر در منزل را به خود جلب کند. ویژگی مهم بعدی،‌ استفاده از متریال‌های باکیفیت و استاندارد جهت ساخت پرده است. پرده‌ای که می‌خرید باید در برابر آسیب‌های جزئی از خود مقاومت خوبی نشان دهد. در غیر این صورت، تنها پس از گذشت یک مدت‌زمان کوتاه به‌طور کامل غیرقابل استفاده می‌شود.

علت محبوبیت انواع پرده ساده و شیک چیست؟

علت محبوبیت انواع پرده ساده و شیک چیست؟

اگر سری به بازار بزنید می‌توانید به‌راحتی مشاهده کنید که انواع پرده ساده دارای بیشترین میزان محبوبیت در بین کاربران هستند و مدل‌های مختلف آن‌ها با سرعتی باورنکردنی به فروش می‌رسد. یکی از دلایل این میزان علاقه به پرده‌های ساده،‌ امکان نصب راحت و بی‌دردسر آ‌ن‌ها است.

با وجود انواع چوب پرده ساده، نصب کردن این نوع پرده‌ها بدون هیچ‌گونه مشکل خاصی انجام می‌گیرد. در برخی از موارد حتی نیازی به استفاده از دانش یا تخصص خاصی برای نصب پرده‌های ساده نیست و کاربران خودشان به نصب این محصولات اقدام می‌کنند. دلیل دیگر محبوبیت پرده‌های ساده به دوام بالای آن‌ها مرتبط است به نحوی که در اکثر موارد عمر مفید آن‌ها بیش از پنج سال است.

آیا مدل‌های پرده ساده شیک برای محل کار مناسب است؟

اگر خاطرتان باشد گفتیم که امروزه از پرده‌های ساده در محیط‌های مختلفی استفاده می‌شود. این بدان معناست که مشتریان گرامی می‌توانند این محصولات را حتی در محل کار خود نیز به کار ببرند. نصب کردن انواع مدل پرده ساده جدید در محیط کار منجر به بهبود کلی دکوراسیون می‌شود و باید از آن به‌عنوان یک انتخاب عالی یاد کرد.

البته لازم است که در این زمینه حتماً به مدل و طرح این محصولات دقت کنید. در برخی از موارد کاربران به دنبال خرید پرده‌هایی می‌روند که با محیط کار آن‌ها هیچ سنخیت خاصی ندارد. همواره به دنبال انواع مدل پرده ساده جدید برای محیط کار خود باشید و از ترندها پیروی کنید. پرده‌ای که در محیط کار قرار می‌گیرد علاوه بر برخورداری از کیفیت مناسب باید نقش و نگار جذابی هم داشته باشد تا بتواند نظر مراجعه‌کنندگان را به سوی خود جلب کند.

انواع پرده ساده برای پذیرایی شامل چه مواردی می شود؟

انواع پرده ساده برای پذیرایی شامل چه مواردی می شود؟

به‌جرئت می‌توان بیان کرد که پذیرایی یکی از مهم‌ترین بخش‌های منزل شما به شمار می‌رود. به همین دلیل لازم است که در زمان انتخاب انواع پرده ساده پذیرایی نهایت دقت را به خرج دهید. امروزه از پرده‌های سادۀ گوناگونی همچون پردۀ سادۀ شید، پردۀ زبرا ساده،‌ پردۀ پانچ ساده و پرده‌های عمودی در پذیرایی استفاده می‌شود.   

همۀ این موارد گزینه‌های قابل‌قبولی به شمار می‌روند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. نوع طرح پردۀ انتخاب ‌شده نیز باید با سایر عناصر موجود در پذیرایی (به‌خصوص مبلمان) هماهنگی کاملی داشته باشد. این هماهنگی منجر به آن خواهد شد که زیبایی پرده‌های ساده بیش‌ازپیش دیده شود. شما می‌توانید انواع پرده ساده سالن نشیمن را در هر فصل به‌طور کامل تعویض کنید و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

توصیه ما: استفاده از انواع پرده ساده جدید برای اتاق خواب

انواع پرده ساده و شیک انتخاب‌های فوق‌العاده برای اتاق‌خواب شمرده می‌شوند. امروزه اگر سری به خانه‌های تازه‌ساخت بزنید می‌توانید شاهد استفاده از این پرده‌ها در اتاق‌خواب باشید. دلیل این موضوع را باید به مواردی همچون جذابیت کلی و تنوع بالای این پرده‌ها ارتباط داد.

اکثر کاربران دوست دارند اتاق‌خواب خود را به‌طور کامل، شخصی‌سازی کنند. این موضوع کاملاً طبیعی است، زیرا اتاق‌خواب خصوصی‌ترین بخش در منزل شما محسوب می‌شود. تنوع رنگ و طرح انواع پرده ساده به شما اجازه می‌دهد تا به این موضوع جامۀ عمل بپوشانید و اتاق‌خواب خود را دقیقاً بر اساس سلیقه‌تان طراحی کنید. شما می‌توانید برای انجام این کار از انواع پرده ساده اتاق خواب موجود در سروین دکور کمک بگیرید. این پرده‌ها می‌توانند به تمام نیازهای شما عزیزان پاسخ دهند.

آشپزخانه محیطی برای نصب انواع پرده ساده

آشپزخانه محیطی برای نصب انواع پرده ساده

محیط آشپزخانه از جمله مواردی است که بانوان گرامی ارزش بالایی برای آن قائل هستند. به همین دلیل همواره سعی دارند تا عناصر مختلف موجود در آن را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنند. با خرید انواع پرده ساده آشپزخانه می‌توانید خیال کاملاً راحتی از بابت طراحی یک آشپزخانۀ جذاب داشته باشید.

انواع پرده ساده جدید می‌توانند حتی یک آشپزخانه قدیمی را به‌طور کامل دگرگون کنند. این یک مزیت اساسی برای چنین پرده‌هایی است و به‌راحتی نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. این پرده‌ها در برابر رطوبت موجود در آشپزخانه مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. آن‌ها نسبت به مواردی همچون پرده‌های سلطنتی و… کمتر آلوده می‌شوند و در نتیجه نیاز نیست انواع پرده ساده مخصوص آشپزخانه را به‌طور مداوم بشویید!  

انواع پرده ساده برای پذیرایی بدون والان

امروزه انواع مدل پرده پذیرایی ساده به شکل بدون والان ارائه می‌شوند. این بدان معناست که این محصولات بدون نیاز به پرده‌های جانبی (والان) در محل مدنظر شما قرار می‌گیرند. این موضوع برای افرادی که فضای پذیرایی نسبتاً کوچکی دارند یک مزیت طلایی به شمار می‌رود.

امکان نصب انواع پارچه پرده ای حریر ساده بدون استفاده از والان نیز وجود دارد. روند نصب پرده‌های بدون والان بسیار ساده‌تر از سایر پرده‌های موجود در بازار است. به همین دلیل اگر قصد دارید در زمان خود صرفه‌جویی کنید، بهتر است به سراغ محصولات ساده از نوع حریر بروید. از جمله مهم‌ترین انواع این رده‌ها می‌توانیم به مواردی همچون پرده‌های کرکره‌ای، پرده‌های گیپور و مشابه آن اشاره کنیم. این محصولات علاوه بر زیبایی، واقعاً کاربردی هستند و می‌توان به‌وسیلۀ آن‌ها نور ورودی به پذیرایی را به‌طور کامل کنترل کرد.

انواع پارچه پرده ساده کدام است؟

انواع پارچه پرده ساده کدام است؟

به منظور ساخت انواع پرده ساده منزل از پارچه‌های مختلفی کمک گرفته می‌شود. در واقع یکی از دلایل تنوع بالای این محصولات نیز همین مورد است. از بین پارچه‌های محبوب برای ساخت پرده‌های ساده می‌توانیم به مواردی همچون حریر، کتان، حریر، مخمل و تور اشاره کنیم. همۀ این موارد از زیبایی و جذابیت خاص خود برخوردار هستند. شما می‌توانید بر اساس نیاز و سیلقۀ خود نسبت به تهیۀ چنین پرده‌هایی اقدام کنید.  

استفاده از انواع مدل پرده ساده جدید چه مزایایی دارد؟

برخلاف تصور اکثر کاربران دوخت انواع پرده ساده با دقت بالایی صورت می‌گیرد و همین موضوع یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این محصولات به شمار می‌رود. دوخت باکیفیت منجر به آن می‌شود که پرده از استحکام و مقاومت بالایی در برابر انواع تنش‌ها و کشش‌ها برخوردار باشد و به‌راحتی پاره نشود. پرده‌های ساده از ریل‌های پیچیده و گران‌قیمت استفاده نمی‌کنند که خود منجر به کاهش هزینه‌های کلی شما خواهد شد.

مدل‌ های پرده ساده برای باز و بسته شدن مکانیزم‌های پیچیده‌ای ندارند. همین موضوع منجر به آن می‌شود که احتمال خراب شدن آن‌ها به شکل قابل‌توجهی کاهش پیدا کند. حتی در صورت خراب شدن مکانیزم پرده‌های ساده می‌توان در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را به حالت اولیه‌شان باز گرداند.

بهترین راه شست‌ و شوی انواع پرده ساده چیست؟

اگرچه پرده‌های ساده دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و معمولاً خیلی زود کثیف نمی‌شوند، اما در هر صورت لازم است که در بازه‌های زمانی مشخصی نسبت به تمیز کردن و شست‌وشوی آن‌ها اقدام کنید. توجه داشته باشید که عدم شست‌وشوی صحیح پرده‌ها می‌تواند به آن‌ها آسیب بزند و عمر مفیدشان را کاهش دهد.

در بسیاری از موارد تنها با کمک یک جاروبرقی و یا دستی می‌‌توان تمام گردوغبار و آلودگی‌هایی را که بر روی پرده نشسته‌اند به‌طور کامل پاک کرد. اگر روی پرده‌تان لکه مشاهده می‌کنید، بهتر است به سراغ بخارشو بروید. این دستگاه‌ها می‌توانند بدون آسیب زدن به پرده آن را به‌طور کامل پاک کنند. معمولاً توصیه می‌‌کنیم که پرده به‌طور کامل از ریل جدا شود و سپس به‌وسیلۀ ماشین لباسشویی یا حتی با دست شسته شود.

سخن پایانی

اگرچه امروزه امکان خرید پرده‌های گوناگونی وجود دارد،‌ اما پرده‌های ساده همواره جزء زیباترین پرده‌های موجود در بازار بوده‌اند و به نوعی هیچ‌گاه شما را خسته نمی‌کنند. این محصولات از جذابیتی همیشگی برخوردار هستند و به‌راستی نمی‌‌توان آن‌ها را با هیچ محصول دیگری مقایسه کرد. خرید پرده‌های ساده به افرادی که به دنبال بهترین گزینه‌ها هستند توصیه می‌شود.

به منظور خرید انواع پرده ساده می‌توانید از سروین دکور کمک بگیرید. ما تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ایم تا بهترین مدل‌ها از این نوع پرده را برای شما کاربران گرامی تهیه کنیم. پرده‌های سادۀ سروین دکور قیمت بسیار مناسبی دارند و به همین دلیل اکثر کاربران می‌توانند به‌راحتی آن‌ها را خریداری کنند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.