بهترین رنگ هماهنگ با قهوه ای در پذیرایی
بهترین رنگ برای ترکیب با رنگ قهوه ای در سالن پذیرایی!

دکور کردن با رنگ قهوه ای ممکن است باب میل صاحبان خانه نباشد و خسته کننده به نظر برسد اما این رنگ نقاط قوتی نیز دارد که غافلگیرتان می کند. از آنجایی که این رنگ، رنگ زمین است می تواند به عنوان رنگ اصلی یک فضا استفاده شود تا حال و هوایی روستایی و طبیعی ایجاد کند. قهوه ای رنگی غنی است و با هر سبکی، از سنتی گرفته تا مدرن، همخوانی دارد. این شمایید که باید طیف و تناژ آن را تنظیم کنید. اگرچه رنگ قهوه ای ظاهری سازش ناپذیر دارد، اما با انبوهی از رنگ ها ترکیب می شود و نمایشی چشمگیر ایجاد می کند. برویم برخی از ایده های طراحی را که نشان می دهد چگونه قهوه ای با رنگی متفاوت برای یک اتاق نشیمن و یا سالن پذیرایی ترکیب می شود را بررسی کنیم.

 

ترکیب رنگ آبی و قهوه ای

ترکیب آبی و قهوه ای به ندرت دیده می شود. اما وقتی این دو رنگ در کنار یک دیگر قرار می گیرند، ترکیبی خیره کننده را ایجاد می کنند. رنگ آبی، به طرز عجیبی، ظاهری مدرن و به روز را به محیط شما می بخشد در حالی که قهوه ای شکوه و عظمت به فضا می بخشد. آبی لاجوردی و آبی آسمانی را با قهوه ای تیره ترکیب کنید تا ظاهری آرامش بخش و در عین حال پر زرق و برق در اتاق نشیمن شما به وجود بیاید. می توانید مبلمان چوبی قهوه ای را برای حفظ ته مایه قهوه ای نگه دارید و از رنگ آبی برای بالش و کوسن ها استفاده کنید.

برای تکمیل شدن ظاهر خانه، پنجره ها را با پرده های چوبی زیبا بپوشانید. این پرده ها که از مواد پایدار و سازگار با محیط زیست ساخته شده اند، دارای ترکیبی منحصر به فرد هستند و رنگ ها را بیشتر جلوه می دهند. این پرده ها جلوه ای طبیعی و غنی به اتاق می دهند، که برای یک اتاق نشیمن آبی و قهوه ای بسیار مناسب است. این پرده ها که از چوب طبیعی ساخته شده اند، بافت و طرح های مختلفی دارند و به شما این امکان را می دهند تا فیلتر نوری مناسب برای اتاق خود را انتخاب کنید. از این پرده ها برای ایجاد شکل های جذاب نور در سراسر اتاق استفاده کنید و به آن یک جلوه بصری بدهید.

 

ترکیب زرد و قهوه ای

زرد و قهوه ای همیشه به خوبی با یکدیگر ترکیب می شده اند. رنگ گرم زرد باعث ایجاد نشاط و شادی در کنار رنگ موقر قهوه ای می شود. ترکیبی از مبلمان زرد با مبلمان بزرگ قهوه ای و دیوارهایی به رنگ خنثی می تواند جلوه ای ماهرانه و جالب به فضای زندگی شما بدهد. با مجسمه های گلچین شده و آثار هنری دیواری ظاهر فضایتان را جلا بدهید.

ظاهر اتاق را با استفاده از پرده های بلک اوت و حریر، لطیف تر کنید. در حالی که پرده های زرد و شفاف به شما این امکان را می دهد که از منظره لذت ببرید و حریم خصوصی خود را در طول روز حفظ کنید، پرده های بلک اوت قهوه ای باعث ایجاد حریم خصوصی کامل تری می شوند. پرده ها در خانه بسیار چشم نواز هستند، پارچه ظریف پرده های حریر ضمن اینکه مانع تابش نور مستقیم و اشعه ماورا بنفش هستند حریم شخصی مناسبی را ارائه می دهد. بنابراین، در اوج تابستان نیز فضای داخلی شما خنک و راحت خواهد ماند. وقتی هوا بیش از حد گرم می شود، کولر را روشن کنید و از پرده های بلک اوت ضخیم برای جلوگیری از ورود نور و به دام انداختن هوای خنک در فضا استفاده کنید. این مورد در زمستان نیز کاربرد دارد و پرده های شما به حفظ گرما هم کمک می کنند. بدین گونه شما می توانید در تمام طول سال در مصرف برق نیز صرفه جویی کنید.

 

بیشتر بخوانید: اگر علاقه مند به ترکیب زرد و طوسی برای پرده پذیرایی هستید این نوشته را از دست ندهید!

 

ترکیب زرد و قهوه ای در پذیرایی

 

سبز نعنایی و قهوه ای

اگر می خواهید چیزی به شدت بی نظیر و جسورانه داشته باشید، به دنبال ترکیب سبز نعناعی و قهوه ای روشن بروید. سبز نعناعی روشن و قهوه ای را می توان با هم ترکیب کرد و فضایی شاد و آرام بخش ایجاد کرد. برای جلوگیری از تسلط هر یک از رنگ ها بر یک دیگر جوری که مانع دیده شدن یکدیگر شوند، رنگ سفید را نیز به مقدار زیاد در فضای خود استفاده کنید. اگر سالن پذیرایی شما به یک ایوان یا یک حیاط دوست داشتنی باز می شود، از این ترکیب رنگ برای ایجاد حس پیوستگی بین فضای داخلی و خارجی استفاده کنید. برای ایجاد کمی هیجان و زیبایی در فضا، سبز را با رنگی مسی تیره ترکیب کنید.

از پرده های زبرا و شید رول برای بیشتر جلوه دادن استفاده کنید. پرده های رولی که در انواع رنگ و طرح های مختلف در بازار موجود است، به اتاق جلوه ای زیبا و منحصر به فرد می بخشد. این پرده ها بسیار متنوع هستند. می توانید انواع مختلفی از میزان ورود نور، عایق بندی و عملکرد را برای پرده های رولی خود انتخاب کنید.

نارنجی و قهوه ای

به کمک رنگ نارنجی عنصری از شگفتی به سالن پذیرایی قهوه ای و سفید خود بیفزایید. اما از مصرف بیش از حد این رنگ در فضا خودداری کنید! برای تزیینات دیواری و المان های طبیعی از رنگ نارنجی استفاده کنید مانند گل و میوه ها. این کار به شما این امکان را می دهد که با استفاده از رنگ های روشن و ظریف بر خلاف پس زمینه ای با رنگ های فرسوده و خسته کننده، جلوه بصری زیبایی بسازید.

پرده های پلیسه ای برای دکوراسیون مدرن بسیار مناسب هستند. این پرده ها طیف گسترده از رنگ ها موجود هستند و این باعث می شود راحت تر بتوانید پرده ای را انتخاب کنید که با فضای جذابتان ترکیبی عالی ایجاد کند. پرده های پلیسه که بیشتر برای پشت پرده استفاده میشوند ، پرده هایی نرم و سبک هستند که به راحتی پنجره های شما را می پوشانند و ظاهری مرتب و تمیز به آن ها می بخشند. اگر شما نگاهی مینیمالیستی دارید، با استفاده از این پرده ها می توانید یک نقطه کانونی و مرکز توجه در خانه خود ایجاد کنید. این پرده ها برای هر آب و هوایی مناسبند و از شما در طول سال در برابر انتقال حرارت محافظت می کنند. این پرده ها برای هر شکل پنجره ای مناسبند و می توانند به اتاق نشیمن و سالن پذیرایی شما نمای جذابی بدهند .

قهوه ای و سبز

ترکیب رنگ سبز و قهوه ای در درختان فوق العاده به نظر می رسد و از این ترکیب می توان برای طراحی سالن پذیرایی استفاده کرد . استفاده از این ترکیب رنگ ممکن است کمی ناخوشایند و مبهم به نظر برسد مگر اینکه به طور شگفت انگیزی از آن استفاده شود. از طیف های مختلف رنگ سبز در کنار مبلمان چرمی قهوه ای استفاده کنید تا این شگفتی در فضای شما ایجاد شود.

 

ترکیب سبز و قهوه ای در پذیرایی

 

اتاق نشیمن دنج شما شایسته پرده ای است که در برابر فیلتر کردن نور، ایجاد حریم شخصی و دید به بیرون منعطف باشد و به راحتی تنظیم شود. با شید های رولی دو مکانیزم و یا دبل شید می توانید همه این امکانات را به صورت یکجا داشته باشید. این پرده ها شامل دو لایه پارچه هستند که از یک میله پرده آویزان می شوند. می توانید یک پارچه فیلتر کننده نور برای لایه ی رو به اتاق و پارچه تاریک کننده را برای لایه دوم انتخاب کنید. با استفاده از لایه اول اتاق خود را در نور طبیعی غرق کنید. این گونه رنگ ها به زیبایی هر چه تمام تر دیده می شوند. در هنگام شب نیز از لایه ضخیم تر برای حفظ حریم شخصی استفاده کنید.

خانه خود را با استفاده از طیف قهوه ای احیا کنید و آن را به فضایی غنی تبدیل کنید و به محل زندگی خود جلوه ای تازه و خارق العاده ببخشید.

 

مطالب مرتبط:

انواع پرده زبرا در بازار به همراه مزایا و معایب

با چند روش ساده دکوراسیون پذیرایی مدرن ایجاد کنیم