انتخاب پرده برای پنجره های بزرگ
نحوه انتخاب پرده برای پنجره های بزرگ و پنجره های فرانسوی!

پرده های مختلف برای پنجره های فرانسوی بزرگ

پنجره فرانسوی یا French Door به پنجره هایی گفته می شود که از دو لنگه پنجره لولایی تشکیل شده که در خلاف جهت یکدیگر باز می شوند و دستگیره در مرکز آن قرار دارد. در حالی که شما می توانید از پرده های یکسان برای انواع مختلف پنجره استفاده کنید ، پنجره های فرانسوی می توانند شرایط پیچیده ای داشته باشند. وجود دستگیره درست مرکز پنجره می تواند برای نصب پرده مشکل ایجاد کند.

در ادامه مقاله پرده های قابل تنظیمی به شما معرفی می شود که می توانند پوشش مناسبی برای پنجره های بزرگ خانه شما باشند.

پرده کرکره چوبی / wooden blinds

کرکره چوبی برای پنجره بزرگ

کرکره های چوبی حس طبیعی و روستایی به خانه شما می بخشند همچنین باعث ورود بیشتر نور به داخل خانه شما می شود. این محصولات مقاوم و بادوام هستند و انتخاب مناسبی برای محل های مرطوب مثل مناطق ساحلی هستند.

 

همچنین بخوانید: انواع پرده زبرا در بازار به همراه مزایا و معایب

 

پرده های پلیسه / pleated blinds

پرده پلیسه برای پنجره بزرگ

پرده های پلیسه یا پرده های سلولی انتخابی مدرن برای پنجره های بزرگ است در حالی که عایق خوبی در برابر گرما نیز هستند. بالا بردن انرژی مفید داخل خانه و ثابت نگه داشتن دمای مناسب در اتاق از جمله خصوصیاتی است که باعث شده این گونه پرده ها انتخاب مناسبی برای مکان هایی با دمای بالا یا پایین باشند.

به دلیل ویژگی های طراحی این محصول، آنها می توانند به راحتی برای پنجره های فرانسوی مورد استفاده قرار گیرند. آنها به سادگی پشت دستگیره پنجره قرار می گیرند و مزاحمتی برای باز و بسته کردن درب پنجره ایجاد نمی کنند.

پرده های پارچه ای / curtain

پرده پارچه ای برای پنجره بزرگ

پرده های پارچه ای گزینه ای هستند برای ایجاد کمترین تغییر در دکوراسیون ، زیرا قابلیت بالایی در ایجاد ترکیب هایی زیبا با انواع مبلمان دارند. بهتر است از رنگ های خنثی و کمرنگ برای پنجره های بزرگ استفاده کنید که فضای خانه شما را دلبازتر نشان دهد. نسبت به بودجه ای که دارید برای لایه زیرین از پرده هایی استفاده کنیدکه نازک باشند و برای پرده های رویی از جنسی ضخیم تر تا بتواند مانع عبور نور شود.

به دنبال ترکیب انواع پرده برای پنجره های بزرگ یا فرانسوی باشید ، می توانید از شید های بامبو (Bamboo Shade) استفاده کنید و لایه رویی از پرده های پارچه ای. همچنین می توانید لایه های زیرین را طرحدار انتخاب کنید و برای پارچه رویی یکی از رنگ های بارز نقش زیرین را انتخاب کنید.

قطعا در انتخاب پرده برای پنجره های بزرگ و پنجره های فرانسوی پرده های دولایه انتخاب منحصر بفردی است که نکته قوت زیبایی خانه شما خواهد شد.

 

مطالب مرتبط:

3 راهکار برای جلوگیری از گیر کردن پرده زبرا و شید به دستگیره پنجره

چه زمانی آویزان کردن پرده از سقف توصیه می شود؟

انواع پرده مدرن موجود در بازار به همراه مزایا و معایب