پرده پارتیشن | کرکره ولومی

پرده پارتیشن یکی از ضروریات امروز تمام ادارات دولتی و خصوصی است. با توجه به فضای کمی که در بسیاری از محیط‌های اداری وجود دارد، پارتیشن یا جداکننده‌ها ایده بسیار خوبی برای استفاده بهینه از فضای موجود خواهد بود. مزایای این جداکننده‌ها علاوه بر تقسیم فضا، افزایش زیبایی، ایجاد نمای مدرن و امروزی و کنترل سر و صدا است. تمامی این پارتیشن ها برای ایجاد حریم خصوصی و همچنین تنظیم نور احتیاج به یک پرده مخصوص دارند که یکی از پرکاربردترین آنها پرده کرکره ولومی است. در این مطلب با این محصول بیشتر آشنا شده، انواع آن را معرفی می‌کنیم و در آخر نحوه خرید آن را توضیح خواهیم داد.

جهت دانلود کاتالوگ PDF محصول فرم زیر را پر کنید. (اطلاعات شما نزد ما محفوظ است) – حجم : 1/5 مگابایت

فهرست مطالب

پرده پارتیشن چیست و آشنایی با انواع پرده کرکره ولومی

پرده کرکره ولومی بعد از نصب به وسیله قطعه ای که به اصطلاح ولوم می نامند سایه روشن می شوند. وجود طرح ها و رنگ های متنوع این محصول امکان هماهنگ شدن با رنگ های پارتیشن و سایر فضای اداری را به شما خواهد داد.

در هر نوع فضای پارتیشن بندی شده مانند فضای اداری یا تجاری یا حتی استودیوها و فضاهای تمرین، علاوه بر بحث جدایی فضا، حریم خصوصی محیط مطرح است. داشتن حریم خصوصی و به دنبال آن عبور نور، یا دیدن محیط بیرون از فضای داخلی، جزو مهمترین کاربرد پرده پارتیشن است. اگر پارتیشن های یک محیط را هم مانند دیوارهای آن در نظر بگیریم، می‌توانیم برای آنها پرده و پنجره قائل شویم. به این شکل هم عملکرد این جداکننده‌ها در برابر آلودگی صوتی و جدا سازی و خصوصی سازی محیط را دوچندان کرده‌ایم، هم به آن امکانات ظاهری بیشتری داده‌ایم.

همچنین که یکی از امتیازات یا امکانات موجود برای طراحی پرده های کرکره‌ای، سایه روشن‌دار کردن آن است که با وسیله‌ای به نام ولوم انجام می‌شود. این کار برای زیباتر کردن خود کرکره و حالت سایه روشن دادن به کار برده می‌شود. برای این کار بعد از نصب پرده پارتیشن از یک سیم یا مفتول از جنس سرامیک یا استیل، ولوم، دو قطعه برنجی و آلن مخصوص استفاده می‌شود که بین پنل های کرکره قرار گرفته و به آنها تیرگی روشنی می‌دهد. مرغوبیت وسایل استفاده شده و روش کار، بر دوام و عمر ولوم یا سایه روشن ایجاد شده در کرکره مؤثر است.

تصاویر پرده کرکره ولومی

در ادامه مطلب گالری از تعدادی تصاویر پرده کرکره ولومی برای شما آورده شده است. شما با مشاهده این تصاویر می‌توانید بهترین تصمیم را جهت خرید بگیرید. همیجین این تصاویر نوع قرارگیری و روش کار این محصول را به شما نشان می‌دهد.

آشنایی با ویژگی‌های پرده کرکره ولومی به عنوان پرده پارتیشن

در این میان مناسب­ ترین نوع پرده‌ای که با شکل ظاهری، کاربرد و روحیه پارتیشن همخوانی و هماهنگی دارد، استفاده از کرکره ولومی است. پرده کرکره هم به سهولت باز و بسته می‌شود، هم سبک است، هم همانطور که گفته شد از بیشتر لحاظ ها با خود پارتیشن هماهنگی دارد. پرده کرکره برای پارتیشن به این شکل است که یک پرده کرکره مختصر و مفید، میان دو شیشه یا در واقع شیشه دو جداره­ تعبیه شده در پارتیشن قرار می‌گیرد. به این شکل تماس مستقیم با پرده وجود ندارد اما همچنان کنترل باز و بسته شدن کرکره در دست است.

باید اشاره کرد که خود پرده کرکره می‌تواند به انواع و مدل های مختلفی در داخل پارتیشن قرار گیرد. اما نوع ولومی آن یکی از مرسوم ترین و مناسب ترین گزینه ها از میان طرح های پرده پارتیشن به خصوص در فضاهای اداری و تجاری است. پنل های این کرکره ها در قطرهای مختلفی تولید می‌شوند که حداقل اندازه آنها 16 میلی­متر و بیشترین آنها 25 میلی­متر است. این تنوع اندازه این امکان را به کرکره­ می‌دهد که در مکان‌های مختلفی استفاده شوند و بتوانند در داخل شیشه دوجداره پارتیشن قرار گیرند.

در این صورت می‌­توان از ویژگی های مثبت آن مانند سادگی و زیبایی، جلوه مدرن، دوام و استحکام، انعطاف پذیری و سهولت در پاک شدن هم بهره برد. علاوه بر اینکه خود تیغه ها، برای پارتیشن بسیار گزینه مناسبی است و با سبک آن نیز همخوانی دارد.

می‌توان اینطور گفت شکل پیش ساخته یا کلاسیک پرده های کرکره ای پارتیشن، رنگ ساده آلومینیوم است. اما با اختصاص دادن وقت و هزینه ای بیشتر، امکان این وجود دارد که خود پنل های پرده کرکره از متریال یا رنگ های دیگری در کالیته رنگی یا حتی طرح های دیگری مانند طرح چوبی، طرح متالیک، پرفراژ یا مات و مواردی این چنین ساخته شود.

قیمت پرده پارتیشن و کرکره ولومی

این محصول همانند خرید انواع پرده به صورت متر مربع محاسبه می‌شود، یعنی عرض ضربدر ارتفاع ضربدر قیمت هر متر مربع. اما برای بدست آوردن قیمت نهایی باید به سه نکته زیر دقت کنید:

  • این محصول بر خلاف کرکره های ساده، هزینه جداگانه نه چندان زیاد لوازم ولومی دارد که جزو ملزومات این محصول است و در فاکتور شما نیز جداگانه قید خواهد شد.
  • مورد بعدی بحث نوع تیغه‌هاست. قیمت کرکره ولومی برای پارتیشن بستگی به نوع تیغه انتخابی نیز دارد. به‌گونه‌ای که تیغه‌هایی با ضخامت 16 میلی‌متر گرانتر از نوع 25 میلی‌متری هستند. این امر بخاطر ظرافت و تعداد تیغه‌های بیشتری است که در مدل 16 میلی‌متری استفاده می‌شود.
  • بحث بعدی که خیلی باید مورد توجه قرار بگیرید، بحث حداقل متراژ است. حداقل متراژ کرکره فلزی 1.5 متر مربع است و کمتر از این مقدار همان 1.5 لحاظ می‌شود. از آنجا اکثر پرده‌هایی که برای جداکننده‌ها استفاده می‌شود، دارای اندازه کوچکی است، در نتیجه اکثرا شامل این قانون می‌شوند.

در ادامه لیست قیمت آبدیت این محصول را طبق یک جدول کامل خدمتتان ارائه می‌شود.

 

  • 25 میل ساده 486.000
  • 16 میل ساده 520.000
  • 25 میل طرح چوب و راه راه 520.000
  • 16 میل طرح چوب و راه راه 559.000
  • 25 میل طرح چکشی 559.000
  • 16 میل طرح چکشی 621.000
  • 25 میل پرفراژ 659.000
  • 16 میل پرفراژ 702.000
  • 25 میل متالیک 540.000
  • 16 میل متالیک 594.000
  • 25 میل براش 627.000
  • 16 میل براش 659.000

    نکته مهم : به قیمت فوق مبلغ 105 هزار تومان برای لوازم ولومی برای هر درگاه پرده اضافه می‌شود. این مبالغ به صورت متر مربع است و متراژ کمتر از 1/5 متر مربع، همان 1/5 متر حساب می‌شود

راهنمای خرید آنلاین پرده پارتیشن ولومی

 

شما مشتریان عزیز علاوه بر مراجعه حضوری، به صورت آنلاین نیز می‌توانید اقدام به خرید پرده پارتیشن بکنید. برای این منظور از دو روش زیر می‌توانید اقدام کنید:

  • روش اول از طریق ارسال کارشناس است. شما با واحد فروش ما تماس گرفته و تقاضای مراجعه کارشناس را می‌کنید. کارشناس ما ضمن به‌همراه داشتن کالیته‌ها، پارتیشن‌های شما را جهت نصب پرده، اندازه‌گیری می‌‌کند. لازم به‌ذکر است این روش مخصوص شهر تهران است.
  • روش دوم سفارش آنلاین پرده کرکره ولومی برای پارتیشن از طریق پیامرسان واتس‌آپ است. در این حالت همکاران ما تصاویر محصولات را برای شما ارسال می‌کنند و ضمن مشاوره در مورد اندازه‌گیری، خرید خود را نیز نهایی می‌کنید.

سوالات متداول

پرده پارتیشن از آلومینیوم ساخته شده و دارای 2 نوع تیغه 25 میل و 16 میل است.

تیغه‌های این محصول تماما برای کشور تایوان و مونتاژ پرده در ایران انجام می‌شود.

برای اندازه‌گیری پرده کرکره ولومی، با متر فلزی عرض و ارتفاع داخل چهارچوب را گرفته و از عرض حدود 3 الی 4 سانتی‌متر و از ارتفاع 1 الی 2 سانتی‌متر بادخور کم می‌کنید.

این محصول حدود 3 الی 4 روز کاری بعد از ثبت سفارش ساخته و آماده ارسال است.

بله در تهران می‌توانید جهت اندازه‌گیری و نصب پرده‌های خود از کارشناسان ما کمک بگیرید.

قاب خود پرده کرکره فلزی حدود 3 سانتی‌متر است و برای اینکه بتوانید این پرده را راحت نصب کنید، حداقل به 3.5 الی 4 سانت فضا نیاز دارید. این فضا را باید قبل از ساخت پارتیشن در محاسبات خود لحاظ کنید.