کاغذ دیواری بهترین ایده برای تغییر دکوراسیون در دوران کرونا
کاغذ دیواری بهترین راه برای تغییر دکوراسیون در دوران کرونا

ببه دنبال حوادث چند ماه اخیر و برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کووید-19 که هم اکنون سیستم بهداشت و درمان کل کشور را تحت تاثیر قرار داده ، دولت ها چه در ایران و چه در سایر کشورهای دنیا تصمیماتی جهت قرنطینه کردن مردم و ماندن در خانه گرفته اند . این بدان معناست که بسیاری از مدارس و حتی برخی از فروشگاه ها تعطیل شده اند زیرا مسئولیت پذیری ما و محدود کردن تعامل های اجتماعی از اهمیت بالایی برای کنترل شیوع این بیماری دارد و باید با کمک هم بتوانیم از این دوران سخت عبور کنیم .در نتیجه بسیاری از ما در شرایط غیر معمولی قرار گرفته ایم و مجبوریم زمان قابل توجهی از روز را در خانه بمانیم ، حتی تغییر در دکوراسیون منزل نیز در دوران کرونا بسیار سخت شده در نتیجه باید سعی کنیم خودمان تغییراتی در سبک زندگی و نحوه گذران روز ایجاد کنیم .

بیرون نرفتن از خانه جهت ورزش ، سینما ، موزه ، رستوران و یا حتی خرید برای مدت طولانی به هیچ وجه آسان نخواهد بود . مطمئنا در این ایام ما سعی خواهیم کرد که بیشترین زمان ممکن را با فرزندان و عزیزان خود سپری کنیم . اما ساعت های طولانی ماندن در خانه ممکن است باعث بی حوصلگی ما شود .

یک گزینه مناسب که هم از لحاظ روحی می تواند حالمان را خوب کند و هم با مقررات قرنطینه مطابقت دارد انجام پروژه های کوچک و تغییر در دکوراسیون و ظاهر خانه می باشد که با رعایت نکات بهداشتی در دوران کرونا میتوانید ایجاد کنید . شاید مدت ها بود به این قضیه فکر می کردید ولی به علت مشغله کاری خود و خانواده هرگز فرصت نمیکردید آن را اجرا کنید .

ماندن در خانه در دوران کرونا

یک دیوار زشت و خراب ممکن است آخر هفته بعد از کار طولانی و زمان استراحت به شما خیره شده و آسایش شما را بر هم بزند و چون تعطیلات آخر هفته برای شما خیلی مهم است و شما دوست دارید به جای بازسازی اوقات فراقت خود را به تفریح و وقت گذراندن با خانواده بپردازید و از این رو آن دیوار همانجور باقی خواهد ماند. اما حالا ؟ هیچ فرصتی بهتر از زمان فعلی وجود ندارد ، همانطور که مجبور به ماندن در خانه هستیم ، یک پروژه کوچک برای سر و سامان دادن به وضعیت خانه واقعا می تواند راه حل ایده آلی برای مشغول نگه داشتن ذهن و جسم ما و خانوادمون گردد.

از آنجا که این ویروس همه ما را در شرایط سخت اقتصادی قرار داده لازم به ذکر است که کاغذ دیواری یکی از ارزانترین راه ها برای بازسازی ، زیباتر شدن و تغییر دکوراسیون و فضای خانه در دوران پاندمی کرونا می باشد . شاید دیوار اتاق نشیمن به یک رنگ خاص احتیاج داشته باشد و یا اتاق کودکان که به سرعت رشد می کنند ممکن است به فضایی نیاز داشته باشد که مقتضی سن و سالشان باشد . کاغذ دیواری مناسب می تواند بدون ایجاد یک تغییر کلی و اساسی ، فضایی کاملا متفاوت ایجاد کند و این که شما می توانید این محصولات را بدون مراجعه حضوری و از طریق فروشگاه های اینترنتی آنلاین خرید کنید.

و نکته مهم دیگر اینکه ما داریم به فصل بهار و آغاز سال جدید نزدیک می شویم که اهمیت این موضوع را نشان می دهد که شما می توانید برای سال جدید نیز هم اکنون خانه خود را زیبا و نو کنید. پس چه بهتر است که به اطراف خانه خود نگاهی بیاندازید و ارزیابی کنید که چه فضاهایی ممکن است به ظاهری جدید نیاز داشته باشد . همواره به یاد داشته باشید که کاغذ دیواری هایی هستند که به طور خاص برای هر اتاق طراحی شده اند حتی برای محیط های مرطوب تر مانند آشپزخانه !

هنگامی که تصمیم گرفتید کدام فضا نیاز به بازسازی دارد متناسب با سلیقه خود می توانید مناسب ترین نوع کاغذ دیواری را برای تغییر دکوراسیون انتخاب کنید . از مشاوران غیر حضوری و کارشناسان ما نیز می توانید بهره مند شود و فراموش نکنید بعد از اتمام کار عکسی از پروژه انجام شده خود برای ما ارسال کنید تا ما آن را با دیگران به اشتراک بگذاریم