کوسن
تزئین منزل با استفاده از کوسن

تا حالا برای شما پیش آمده بخواهید تغییر فوری در دکوراسیون منزلتان بوجود بیاورید اما وقت و هزینه کافی برای این کار نداشته باشید؟ به جرات می توان گفت تزئین منزل با استفاده از کوسن یک راه عالی برای باز طراحی منزلتان می باشد. اگر این روش به درستی اجرا شود کوسن ها می توانند به اتاق جذابیت داده و عناصر موجود در دکوراسیون را هماهنگ نموده و به منزلتان حس و ظاهری زیبا ببخشند. در ابتدا کوسن ها ممکن است بی مصرف به نظر برسند، اما زیبایی خاصی که به فضا اضافه می کنند باعث می شود تا به یک اکسسوری ضروری در هر منزل تبدیل شوند. در ادامه به شما خواهیم گفت چگونه از کوسن برای تزئین دکوراسیون خود استفاده کنید.

 

از گوشه و کنج های منزل خود بهترین استفاده را بکنید

با یک گوشه شروع کنید ، گوشه های رها شده منزل می توانند به جای دنجی برای مطالعه یا ریلکس کردن تبدیل شوند ، آن هم فقط با استفاده از تعدادی کوسن برای تزئین. حتی می توانید قالیچه پهن کرده و چند کوسن روی آن بیاندازید و گوشه کوچک و آرام برای خودتان ( مثلا برای مدیتیشن ) درست کنید.

استفاده از کوسن در گوشه اتاق و پذیرایی

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای انتخاب کوسن مناسب

 

از کوسن برای تزئین مبلمان فدیمی غافل نشوید

می‎توانید از کوسن‌ها برای دنج کردن مبل و تغیر حس و ظاهر آن استفاده کنید. اگر از کوسن برای تزئین استفاده کنید آنها می‌توانند فوراً به مبل شما ظاهری جذاب بخشیده همچنین برای ظاهری آرام و ریلکس، می‌توانید کوسن‌ها را یک گوشه بگذارید و برای دادن مدلی رسمی آن‌ها را به طور قرینه و پراکنده بچینید. در مورد تعداد کوسن‌ها هم باید گفت که برای موقعیتی رسمی تعداد کوسن های زوج و برای موقعیتی معمولی و عادی از تعداد کوسن‌های فرد استفاده کنید.

کوسن رنگی برای تزئین منازل و مبلمان قدیمی

استفاده از کوسن برای تزئین اتاق خواب

به اتاق خواب اهمیت بدهید، شما می‌توانید از رویه‌ی کوسن پنبه‌ای برای جلوه کردن در اتاق خواب‎تان استفاده کنید. به دنبال رویه کوسنی باشید که با بقیه‌ی اتاق خواب در تضاد باشد تا به جذابیت اتاق اضافه کنید. برای بیشتر جلوه کردن می‌توانید از رنگ‌های سرزنده و توی چشم استفاده کنید.

استفاده از انواع بالشتک ها در اتاق خواب

 

محصولات مرتبط: خرید کوسن و رانر

 

هرگز صندلی ها را رها نکنید !

با یک جفت کوسن برای تزئین علاوه بر اینکه به صندلی قدیمی ظاهری تازه می بخشید ، می توانید برای دادن حسی کاملاً جدید به دنبال یک رنگ و بافت متضاد باشید. حتی اضافه کردن یک کوسن به صندلی‌های نهار خوری هم می‌تواند ایده‌ی خوبی باشد . این کار به دنج بودن و راحتی صندلی‌ها اضافه می‌کند. حتی در زمینه‌ی صندلی‌های دسته‌دار یا صندلی‌های گهواره‌ای قدیمی، با استفاده از کوسن‌ها می‌توانید با صرفه‌ی اقتصادی جذابیت و زیبایی‌ای دو چندان اضافه کنید.

استفاده راحت تر از صندلی های ناهارخوری

قالیچه ها را نیز با کوسن تزئین کنید

رویه‌های کوسن سفارشی علاوه بر افزایش جذابیت مبلمان‌تان می‌توانند اکسسوری‌ای عالی برای قالیچه‌ها باشند. اگر به قالیچه‌ای که روی زمین است علاقه داشته و آن‌جا جای راحت و آرامی برایتان است، با اضافه کردن چند کوسن به آن می‌توانید ازین پس اوقات چای‌خوری آرامش بخش‌تری را تجربه کنید .

با این حساب دست به کار شده و برای بهبود دکور منزل‎تان به هرجایی که امکانش وجود دارد کوسن اضافه کنید . بهترین بخش تزیین منزل با استفاده از کوسن ‌های رنگی این است که شما آزادی انتخاب دارید اما حواس‌تان باشد که وقتی رنگ‌ها را با هم ادغام می‌کنید حداقل به 3 رنگ بسنده کنید تا ظاهر متعادل و یکپارچه را حفظ کنید . در نظر داشته باشید که حین استفاده از کوسن‎های متضاد و جورواجور، آرامش فضا از بین می‌رود . اگر شکی دارید، نسبت 60:30:10 را دنبال کنید یعنی بزرگ‌ترین کوسن در پالت رنگی خنثی، کوسن متوسط در تناژ رنگی متوسط و کوسن‎های کوچک به رنگ‌های روشن!

 

مطالب مرتبط:

کوسن و کاربردهای آن

چطور کوسن مناسب با مبلمان منزل انتخاب کنیم؟!