پارکت ابزاری مناسب برای خانه کوچک
پارکت برای خانه کوچک و بزرگ جلوه دادن اتاق

پارکت می تواند وسیله ای مناسب برای بزرگ تر نشان دادن خانه های کوچک باشد ، اما باید به شکلی اصولی استفاده شود . در این مقاله فصد داریم راه کارهایی را برای بزرگ جلوه دادن منزل آموزش دهیم :

جای تعجب ندارد که افراد کمی هستند با خانه های بزرگ مشکل دارند زیرا منازل بزرگ دکور کردن راحت تری نسبت به نوع کوچک آن دارند.

در حالت مقایسه دیزاین کردن خانه های کوچک و شلوغ می تواند یک چالش جدی برای دکوراتور یا صاحب خانه باشد. در نتیجه پیروی از یکسری قواعد میتواند نتایج خوب و مفیدی بهمراه داشته باشد.

-رنگ های روشن بر روی دیوار ، اتاق را بزرگتر و فضا را بازتر خواهد کرد . بطور مثال آبی روشن نمونه بارز از این دسته رنگهاست

همچنین مبلمان در رنگ های مشابه تاثیر آن را دو چندان می کند . اما رنگ های تیره اتاق را در ظاهر تنگ تر و شلوغ تر می کند.

-طراحی مینیمال و ساده برای خانه کوچک بسیار مناسب می باشد. بسیاری از اکسسوری های دکوراسیون داخلی به جهت اینکه باعث شلوغ شدن فضا می شود ، برای خانه های کوچک مناسب نیستند.

-نور بسیار بسیار مهم است . وجود چند منبع نور در یک اتاق ، باعث می شود جادارتر بنظر بیاید . این تاثیر موقعی شدت پیدا می کند که از لامپ های آباژور نیز استفاده کنیم.

در هر صورت استفاده از یک لامپ ساده که از سقف آویزان شده برای اتاق و خانه کوچک اصلا پیشنهاد نمی شود

-استفاده از مبلمان متحرک و آینه ها از دیگر موارد مفید برای اتاق های کوچک می باشد ( بهتر است آینه در روبروی پنجره قرار بگیرد )

پارکت برای خانه کوچک

حال میرسیم به بحث پارکت لمینت . بجرات میتوان گفت پیدا کردن پوششی مناسب برای کف در منازل کوچک مقداری سخت تر از سایر اجزای آن می باشد.اما کفپوش مناسب تاثیر بسیار زیادی در جادار نشان دادن اتاق دارد . یکی از مهمترین کفپوش ها در این زمینه پارکت لمینت ها می باشد.

– پارکت لمینت روشن می تواند گزینه خوبی باشد اما باید در نظر گرفت که بهتر است پارکت مقداری از دیوار تیره تر باشد.

-یکی دیگر از این فوت های کوزه گری به اصطلاح ، استفاده از مبلمان با پایه هایی باریک و بلند است . همین امر باعث می شود مقدار بیشتری از کف اتاق دیده شود و منزل بزرگ تر بنظر بیاید.

-اگر منزل شما دارای دو اتاق کوچک باشد ، بهتر است از یک نوع پارکت برای دکور هر دو استفاده کنید ، زیرا به هم متصل شده و نتیجه مطلوب تری دارد.

-جهت نصب تایل های پارکت برای خانه کوچک نیز بسیار اهمیت دارد . بهتر است تایل ها موازی با ضلع بزرگ اتاق نصب شوند که اتاق کشیده تر به نظر بیاید.

در کل داشتن هارمونی بین اجزای دکوراسیون داخلی مثل دیوار ، مبلمان و کفپوش از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

چکیده مقاله

قبل از خرید پارکت برای اتاق کوچک مواد زیر را در نظر بگیرید:

۱- حدالامکان از پارکت های روشن استفاده کنید

۲- استفاده از مبلمان با پایه های بلند و باریک بر روی لمینت

۳- از چند نوع و رنگ لمینت استفاده نکنید

۴- از نصاب بخواهید که تایل ها را موازی با دیوار بزرگ اتاق نصب کنبد

منبع : وبسایت کرونو تکس