راهنمای جامع خرید و انتخاب پرده
راهنمای جامع خرید و انتخاب پرده

پرده یکی از تجهیزات جانبی بسیار مهم در بحث طراحی داخلی به شمار می‌آيد که از اهمیت بالایی برخوردار است. این محصولات تنوع گسترده‌ای دارند و شما با توجه کردن به راهنمای جامع خرید و انتخاب پرده می‌توانید مطمئن شوید که به سراغ بهترین گزینه‌های موجود می‌روید.

خوشبختانه امروزه همه کاربران این امکان را در اختیار دارند که پرده‌های موردنیاز خود را به صورت اینترنتی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تهیه کنند. چنین قابلیت جذابی به شما اجازه می‌دهد تا در هر نقطه از کشور به پرده‌هایی دسترسی داشته باشید که با سلیقه شما همخوانی کامل دارند. با ما همراه بمانید و با روند انتخاب انواع پرده‌های باکیفیت آشنا شوید.

فهمیدن نیاز خود قبل از خرید پرده

فهرست مطالب

چند توصیه مهم قبل از خرید پرده

یکی از ساده ترین و راحت ترین راه ها برای تغییر و زیباسازی دکوراسیون خانه، تغییر و انتخاب پرده مناسب است. زیرا شما با هزینه اندک می توانید تغییرات چشم گیری در فضای خانه خود ایجاد کنید. این محصولات دارای تنوع بسیاری می باشد از جمله انواع پارچه ای، کرکره، زبرا و انواع شید های ساده و طرح دار، در نتیجه علاوه بر اینکه شما باید نهایت دقت و سلیقه خود را در انتخاب این محصول لحاظ کنید یک سری نکات نیز به عنوان راهنمای خرید قبل از انتخاب پرده را نیز باید در نظر بگیرید.

1- ارزیابی و پیدا کردن نیازهای اولیه خود

قبل از اینکه بخواهید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید باید بدانید دوست دارید این پرده چه کارهایی برای شما انجام دهد ، این قضیه می تواند به شما کمک کند برخی از گزینه های مد نظر خود را حذف کنید و انتخاب راحت تری داشته باشید. می‌توانید این موارد را لیست کنید به طور مثال ممکن است ترجیح شما بیشتر حفظ حریم خصوصی باشد تا کنترل و تنظیم نور ورودی. در این حالت شما نیاز به پرده‌هایی با پارچه های ضخیم تر دارید تا پارچه های حریر و تور. به عنوان یکی دیگر از نکات فرض می‌گیریم هدف شما از خرید پرده عدم عبور یا به اصطلاح بلاک کردن نور باشه در این صورت لیست شما شامل پرده هایی با پارچه های بلک اوت خواهد شد .

اولویت‌ها و نکات خرید پرده ممکن است از یک اتاق به اتاق دیگر تغییر کند. مثلا شما ممکن است برای اتاق خواب نیاز به حفظ حریم خصوصی داشته باشید و مثلا از پرده های پارچه ای مخمل استفاده کنید و برای آشپزخانه نیاز به نور بیشتر. در این صورت می‌توانید از پرده های زبرا استفاده کنید. . البته تمام اتاق ها را هم می‌شود از یک مدل پرده استفاده کرد، البته این بستگی به نظر و سلیقه شما دارد. اکنون می‌توانید یک قلم و کاغذ بردارید و به همراه خانواده خصوصیاتی که از یک پرده می‌خواهید یادداشت کنید تا انتخاب راحت‌تری داشته باشید .

2- انتخاب متراژ مناسب برای پرده

شما اگر بهترین جنس را از بهترین و لوکس ترین فروشگاه شهرتان خریداری کنید اما این پرده از نظر اندازه تناسبی با پنجره شما نداشته باشد صرفا می توان گفت مبلغ خود را دور ریخته اید. پس اولین و مهمترین نکته در راهنمای خرید پرده، اندازه گیری مناسب است. اگر فکر می‌کنید این کار برای شما سخت و دشوار خواهد بود، می‌توانید از کارشناسان خبره جهت اندازه‌گیری بهره ببرید.

3- همخوانی پرده با دیگر وسایل

هر اتاق علاوه بر پنجره دارای 4 عنصر دیگر سقف، دیوار، کف و مبلمان است. بهتر است برای دکور کردن، یکی را به عنوان نما استفاده کنید و بقیه تقویت کننده آن باشند. به عنوان مثال، اگر کاغذ دیواری با گل های درشت و کلاسیک دارید انتخاب پرده ساده در رنگ متناسب با کاغذ دیواری یک انتخاب ایده‌آل است.

4- بهتر است برای پنجره آشپزخانه از مدل های کرکره مانند زبرا و شید استفاده کنید

این انتخاب باعث راحتی شما و بهره بردن از نور مناسب هنگام کار در آشپزخانه می شود. حتی می‌توانید از نوع گلدار این محصولات به جهت داشتن فضایی شاد و پر انرژی استفاده کنید. این نوع پرده‌ها را در اتاق خواب خودتان و کودکانتان نیز می‌توانید استفاده کنید.

5- سعی کنید در روز خرید کنید

همانگونه که در موارد قبل ذکر کردیم، یکی از مهمترین نکات در انتخاب پرده مناسب هماهنگی با سایر اجزا است، بیشترین چیزی که در این زمینه تاثیر گذار می‌تواند باشد، رنگ پارچه است. توجه داشته باشید که رنگ پارچه ای که در هنگام خرید پرده می بینید به علت تفاوت نور ممکن است در خانه متفاوت باشد پس حتما خرید خود را در روز انجام دهید.

پرده و سبک مورد نظر

مهم‌ترین فاکتورها برای انتخاب و خرید پرده‌ های مناسب

به منظور انتخاب مناسب‌ترین و مرغوب‌ترین پرده‌هایی که در بازار به فروش می‌رسند، باید فاکتورهای متنوعی همچون سبک و متریال پرده و حتی مدل پنجره را در نظر داشته باشید. ترکیب این موارد در کنار هم به شما اجازه می‌دهد تا به جای سردرگم شدن در بین گزینه‌های مختلف، پرده‌هایی جذاب و دوست‌داشتنی را برای خود تهیه کنید. در واقع می‌توان بیان کرد که این فاکتورها برگ برنده شما برای تهیه پرده‌های بادوام و قابل قبول هستند و به همین جهت نباید از آن‌ها چشم‌پوشی کنید.

1- توجه به سبک پرده

اولین مورد مهمی که در راهنمای جامع خرید و انتخاب پرده باید از آن یاد کنیم، توجه کردن به سبک محصول است. منظور از سبک پرده در واقع مدلی از طراحی بوده که شرکت سازنده به منظور تولید محصول از آن پیروی می‌کند. به طور کلی، امروزه پرده‌ها به دو سبک اصلی مدرن و کلاسیک طبقه‌بندی می‌شوند. هر یک از این سبک‌ها دارای زیبایی منحصربه‌فرد خود هستند و به همین جهت نمی‌توان بیان کرد که یکی از آن‌ها بر دیگری برتری دارد. شما باید با توجه به سلیقه خود نسبت به انتخاب پرده با سبک مدرن و یا کلاسیک اقدام کنید.

2- توجه به متریال پرده

گزینه مهم دیگر برای برگزیدن پرده‌های مناسب و باکیفیت، توجه به نوع متریال به کار گرفته شده جهت تولید محصول است. احتمالاً از این امر اطلاع دارید که امروزه پرده‌ها با بهره‌گیری از متریال یا مواد اولیه متنوعی به تولید می‌رسند. به­عنوان­مثال، حتی پرده‌های پارچه‌ای نیز از نظر جنس به دسته‌های متنوعی تقسیم‌بندی می‌شوند. نکته اصلی آن است که پرده خریداری شده با استفاده از متریالی بادوام تولید شده باشد تا بتوان برای سال‌های متمادی بدون مشکل از آن در منزل، محل کار و… بهره برد. 

3- توجه به مدل پنجره

همان‌طور که گفته شد، حتی مدل پنجره نیز جزو عوامل مهم در زمان خرید و انتخاب پرده است. برخی از پنجره‌ها اندازه‌ای معمولی دارند، در حالی که بعضی دیگر حتی تا کف اتاق نیز امتداد می‌يابند. طبیعتاً باید پرده‌هایی را انتخاب کنید که از جهت اندازه با پنجره مدنظر شما تطابق داشته باشند. اگر به این امر توجه نکنید، بخشی از پنجره توسط پرده پوشش داده نمی‌شود که قاعدتاً امر پسندیده‌ای نیست؛ بنابراین لازم است که مدل پنجره خود را نیز مدنظر قرار دهید.

4- توجه به نوع ورود نور و حریم خصوصی

برخی از پرده‌ها به نحوی طراحی شده‌اند که به طول کامل نور ورودی به اتاق را بلاک یا مسدود می­کنند. به این پرده‌ها معمولاً بلک اوت گفته می‌شود. این در حالی است که برخی دیگر تنها به منظور حفظ حریم خصوصی کاربرد دارند و حتی در زمان بسته بودن نیز مقداری نور را از خود عبور می‌دهند. شما باید با بررسی نیاز خود نسبت به انتخاب مدلی اقدام کنید که هم قابلیت تنظیم نور ورودی را در اختیارتان قرار دهد و هم منجر به حفظ حریم خصوصی شما شود.

 5- ارزیابی و پیدا کردن نیازهای اولیه خود

قبل از اینکه بخواهید محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید باید بدانید دوست دارید این پرده چه کارهایی برای شما انجام دهد ، این قضیه می تواند به شما کمک کند برخی از گزینه های مد نظر خود را حذف کنید و انتخاب راحت تری داشته باشید . می توانید این موارد را لیست کنید به طور مثال ممکن است ترجیح شما بیشتر حفظ حریم خصوصی باشد تا کنترل و تنظیم نور ورودی ، در این حالت شما نیاز به پرده هایی با پارچه های ضخیم تر دارید تا پارچه های حریر و تور مانند . به عنوان یکی دیگر از نکات فرض می گیریم هدف شما از خرید پرده عدم عبور یا به اصطلاح بلاک کردن نور باشه در این صورت لیست شما شامل پرده هایی با پارچه های بلک اوت خواهد شد .

6- عملکرد و کارایی پرده

عملکرد و کارایی یک جنبه مهم و اساسی در انتخاب پرده به خصوص پرده های مدرن است. شما می‌خواهید مطمئن شوید که پرده های شما آسان و روان کار می‌کند و باز و بسته می‌شود. هنگام خرید اکثرا با مواردی مواجه می‌شویم که با زنجیر و طناب کنترل و باز و بسته می شود، اما شما می‌توانید این قضیه را تغییر دهید . فرض کنید شما در منزل کودک خردسال و یا حیوان خانگی دارید و ممکن است طناب و زنجیر این پرده ها برای آنها خطر آفرین باشد. به عنوان مثال می‌توانید از پرده‌های برقی و ریموت‌دار  بهره ببرید و یا حتی اگر منزل شما دارای سیستم هوشمند است، شما می‌توانید پرده هایی انتخاب کنید که با این سیستم هماهنگی داشته باشد .

7- به حس و حال خود قبل از خرید توجه کنید

کاملا مشخص است که از پرده فقط برای عملکرد و براوردن نیاز استفاده نمی‌ شود. پرده ها فرصت مناسبی برای شما بوجود می‌آوردند تا بطور کلی جلوه و زیبایی اتاق و خانه خود را بهبود ببخشید. برای اکثریت مردم خانه نه تنها سرپناه است بلکه مکانی برای آسایش، راحتی، استراحت و مبارزه با هر چالشی که در بیرون از خانه متوجه شما خواهد بود. حتی امروزه با توجه به شرایط بوجود آمده بحث دورکاری و کار در خانه به یکی از نکات جدی تبدیل شده است. بنابراین خریدو انتخاب پرده‌ای که دوستش دارید و داشتن پنجره ای زیبا چه برای خود و چه برای پذیرایی از مهمان‌ها می‌تواند در کنار سایر لوازم از اهمیت زیادی برخوردار باشد.

خرید ارزان کرکره چوبی

بررسی و انتخاب و خرید بین پرده‌ کرکره و پرده‌ پارچه‌ای

اگر به بازار و یا سایت‌های فروش پرده مراجعه کنید، معمولاً با دو گزینه بسیار مهم در بین انتخاب‌های خود روبرو می‌شوید که عبارت‌اند از پرده‌های کرکره‌ای یا مکانیزم‌دار و پرده‌های پارچه‌ای. هر دو این محصولات در منازل بسیاری از ما وجود دارند؛ زیرا از دوام قابل توجهی برخوردار هستند و جذابیت خاص خود را دارند. اگر تاکنون پرده خریداری نکرده باشید، احتمال دارد برای برگزیدن محصول موردنیاز خود از بین این دو دچار شک و تردید شوید. در ادامه راهنمای جامع خرید و انتخاب پرده هر یک از آن‌ها را بررسی می‌‌کنیم تا این مشکل برای شما رفع شود.

1- پرده‌های پارچه‌ای کدام‌اند؟ مزایا و معایب آن‌ها

به منظور تولید این نوع پرده‌ها از پارچه‌های گوناگونی مانند کتان، مخمل و حریر کمک گرفته می‌شود. پرده‌های پارچه‌ای عموماً در دسته پرده‌های کلاسیک قرار می‌گیرند و از نظر طرح و رنگ تنوع چشم‌نوازی دارند. عیب اصلی پرده‌های پارچه‌ای را می‌توان عدم امکان به­کارگیری آن‌ها در فضاهای مرطوب اعم از آشپزخانه و حمام دانست. علاوه بر این، باید توجه داشته باشید که با انتخاب انواع پرده‌های پارچه‌ای امکان تنظیم دقیق نور ورودی وجود ندارد؛ زیرا آن‌ها قابلیت تنظیم به صورت سایه روشن را ندارند و تنها می‌توانند نور را وارد منزل یا بلاک کنند.

2- تعریف پرده‌های کرکره‌ای و مزایا و معایب این نوع پرده‌ها

پرده‌های کرکره‌ای را با نام بلایندز (blinds) نیز می‌شناسند. این محصولات نیز تنوع قابل قبولی از نظر رنگ دارند و در دسته‌بندی پرده‌های مدرن قرار می‌گیرند. برخلاف پرده‌های پارچه‌ای، امکان به­کارگیری اکثر پرده‌های کرکره‌ای در فضاهای مرطوب وجود دارد و از این نظر با محدودیت خاصی روبرو نیستیم. عیب اصلی این مدل پرده‌ها آن است که به صورت کامل نمی‌توانند نور را مسدود کنند (تنها مدل بلک اوت این توانایی را دارد). علاوه بر این، این مدل پرده فقط مخصوص همان پنجره ساخته می‌شود و اگر بخواهید این پرده را به منزل و پنجره جدید انتقال دهید ممکن است نتوانید از آن استفاده کنید.

خرید آنلاین پرده کرکره سبز

مواردی که پیش از خرید آنلاین پرده باید به آن‌ها توجه داشته باشید

بیایید تصور کنیم که پرده مدنظر خود را از بین گزینه‌های گوناگون انتخاب کرده‌اید و اکنون نوبت به خرید آن رسیده است. موضوع خرید و انتخاب پرده نیز باید با نهایت دقت پیگیری شود تا در نهایت به همان محصولی که انتظارش را داشته­اید، دست پیدا کنید. مواردی مانند تحقیقات صحیح، مقایسه اجناس، بررسی فروشگاه­ها و… از جمله پارامترهای مهمی به شمار می‌روند که در این زمینه باید زیر ذره‌بین شما قرار بگیرند. با بررسی همین نکات ظریف می­توانید پرده‌های مرغوبی تهیه کنید.

1- خرید پرده مناسب از بین گزینه‌های فراوان

سفارش آنلاین نه تنها راحت است، بلکه اغلب اوقات گزینه‌های بیشتری را پیش روی شما خواهد گذاشت. به علاوه دیگر هیچ رفت و آمد بی نتیجه‌ای به فروشگاهی که جنس مورد نظر شما را ممکن است تمام کرده باشد ندارید. سفارش آنلاین پیدا کردن پرده مورد نظرتان را راحت تر می‌کند و به شما کمک می‌کند کالایی را تهیه کنید که تمامی ویژگی هایی که برایتان مهم است را داشته باشد.

در صورت داشتن پنجره های منحصر به فرد مانند پنجره های شیشه ای بزرگ کشویی، درب های فرانسوی، پنجره های قوس دار، انتخاب پرده مناسب بسیار مهم است. آیا به یک پرده اتوماتیک نیاز دارید که بتواند با سیستم هوشمند خانه شما ادغام شود؟ برای خرید این سبک پرده ها نیز می‌توانید روی خرید آنلاین حساب کنید.

2- هنگام خرید آنلاین پرده بخش نظرات مشتریان را بخوانید

حین خرید آنلاین، به سختی می شود جنس و کیفیت کالا را بررسی کرد و از خوبی آن مطمئن شد. به همین دلیل بررسی نظرات مشتریان اهمیت زیادی دارد. اگر در وبسایتی در بخش نظرات مشتریان و یا در بخش کامنت های شبکه های اجتماعی آن فروشگاه تعریف و تمجید و امتیازهای بالایی می‌بینید، می توانید به خرید خود اطمینان بیشتری داشته باشید. البته در این مورد باید دقت زیادی کنید که این تعریف و تمجید‌ها غیرواقعی نباشد.

اگر در انتخاب بین دو مدل از پرده ها به مشکل برخورده اید می‌توانید نظراتی که برای هر کدام از این محصولات نوشته شده اند را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس سفارش خود را نهایی کنید.

3- سایتی که از آن خرید می کنید چه خدماتی به مشتریان خود ارائه می‌دهد؟

اگر دارید کالایی بزرگ سفارش می‌دهید، تنها موجود بودن آن در انبار کافی نیست. خدمات مشتری نیز اهمیت بالایی دارد. بیشتر افراد ترجیح می دهند اگر سوالی دارند آن را از یک شخص واقعی بپرسند نه این که صداهایی که از پشت تلفن به صورت خودکار پخش می شوند را گوش دهند.

مشاوران سروین دکور در هفت روز هفته پاسخگوی سوالات مشتریان خود است و به آن ها در انتخاب پرده مناسب کمک می کند. و حتی برای شهر تهران نیز مشاوره حضوری قبل از خرید در منزل مشتری ارائه می دهد.

4- خدمات پس از فروش خرید پرده

همیشه قبل از ثبت سفارش به بخش خدمات پس از فروش سایت مورد نظرتان دقت کنید که اگر اندازه های پرده مطابق سفارش شما نبود یا سبک دلخواهتان نبود، یا پرده شما بعد از مدتی دچار ایراد شد، آن ها چه کاری برایتان انجام خواهند داد. از آنجایی که پرده ها دقیقا مطابق ابعاد و اندازه هایی که شما سفارش می‌دهید دوخته و آماده می‌شوند، پس دادن یا تعویض آن ها کار راحتی نیست.

5- آیا سایت مورد نظر اندازه گیری و نصب حرفه ای هنگام خرید پرده به شما ارائه می‌دهد؟

اگر به تازگی خانه دار شده‌اید و در دکور کردن خانه و تهیه پرده، تازه وارد هستید. ممکن است اندازه‌گیری یا نصب پرده برایتان دلهره آور و دشوار باشد. بنابراین ممکن است بخواهید از یک فرد حرفه ای را برای کمک به اندازه گیری پرده و نصب آن کمک بگیرید.

در سروین دکور می توانید از افراد خبره و حرفه ای جهت اندازه گیری و نصب کمک بگیرید و بدین گونه احتمال بروز اشتباه در ابعاد پرده را به صفر برسانید.

6- اطمینان به روش پرداخت

راهنمای جامع خرید و انتخاب پرده شامل بررسی درگاه پرداخت نیز می‌شود. از فروشگاه‌هایی پرده‌های خود را خریداری کنید که یک روش پرداخت مطمئن را در اختیار شما قرار می‌دهند. احتمال دارد که برخی از وب‌سایت‌های فعال در این زمینه به سراغ روش‌های کلاهبرداری خاصی همچون فیشینگ بروند و اطلاعات مالی شما را به طور کامل سرقت کنند؛ بنابراین توصیه می‌کنیم که در زمان انتخاب فروشگاه جهت خریداری پرده، حتی به روش پرداخت تعیین شده نیز دقت داشته باشید (استفاده از درگاه «شاپرک» و داشتن اینماد بهترین گزینه برای شما است).

پرده زبرا زرد خرید غیر حضوری

نکاتی که قبل از خرید پرده تخفیف خورده و قیمت مناسب باید رعایت کنید

یکی از روش‌هایی که فروشندگان کالا و خدمات برای افزایش فروش و خدمات خود بکار می برند، تخفیف های دوره ای در زمان‌ها و مناسبت‌های خاص است. این قضیه در مورد پرده هم صدق می کند و فروشندگان، پرده‌های خود را با قیمت مناسب تر در بازه های زمانی مشخص ارائه می‌دهند این تخفیف‌ها برای هر دو طرف سود و منفعت دارد چون هم باعث افزایش فروش می‌شود و هم خریداران می‌توانند با قیمت‌های پایین‌تر و مناسب‌تری محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند. اما سوال اینجاست آیا تمام فروش هایی که با تخفیف می باشد قابل اطمینان است؟ مسلما خیر ! در ادامه مقاله میخواهیم شما را با 6 شرط مهم و اساسی که باید قبل از خرید پرده هایی که قیمت پایین تری دارند رعایت کنید آشنا کنیم.

1- از با کیفیت بودن پرده اطمینان حاصل کنید

مهمترین نکته برای خرید پرده هایی با قیمت مناسب بحث کیفیت آن است. تخفیف نباید به منزله پایین تر شدن کیفیت در محصول و یا خدمات باشد. اگر پرده بی‌کیفیتی را ارزان بخرید در طولانی مدت ممکن است به شما ضرر نیز برساند. ممکن است پرده های مکانیزه شما بعد از گذشت 1 سال بالا نرود و یا اگر بالا رفت به سختی پایین بیاید. و این که از نظر ظاهری ممکن است بعد از شستشو به دلیل کیفیت نامناسب، رنگ و شکل اولیه خود را دیگر نداشته باشد. در این صورت شما مجبور می‌شوید پرده دیگری بخرید که این امر نه تنها کمکی به شما در زمینه اقتصادی نکرده بلکه باعث ضرر و زیان شما نیز شده است.

2- از فروشنده گارانتی و ضمانت‌نامه بخواهید

محصولات معتبر باید حتما دارای گارانتی باشند تا در صورت بروز مشکلات ظاهری و کاربردی بتوان برای رفع مشکل در مدت مشخص به فروشنده و یا شرکت مراجعه و آن را رفع کرد. پرده هم همین شرایط را دارد و باید قبل از خرید پرده با قیمت مناسب و ارزان، بررسی کنید که آیا کالای تخفیف خورده شامل گارانتی می‌شود یا نه. پیشنهاد ما به شما این است در صورت عدم ارائه و یا درج ضمانت نامه و گارانتی از خرید پرده خودداری کنید.

3- توجه به تناسب پرده با پنجره

وقتی خریدار تابلویی با مضمون تخفیف 25 تا 30 درصد ببینید ممکن است قدرت استدلال و تفکر خود را از دست داده و سریع اقدام به خرید کنید تا جایی که جزئیات را در نظر نگیرید و این ممکن است به ضرر شما تمام شود. در مورد خرید و انتخاب پرده هایی با قیمت مناسب نیز همین شرایط وجود دارد و یکی از جزئیاتی که حتما باید مورد توجه قرار گیرد تناسب پرده با پنجره است. ممکن است شما پرده ای را خریداری کنید و بعد بفهمید با نوع پنجره شما سازگاری ندارد و قابل نصب نیست. در صورت خرید ممکن است دیگر فروشنده آن را پس نگیرد و شما متحمل ضرر و زیان شوید.

4- قبل از خرید به درستی تحقیق کنید

این مهمترین و اصلی ترین عاملی است که باید مورد توجه قرار بگیرد. ده ها سایت و بیش از هزاران محصول وجود دارند. سعی کنید ابتدا نیاز های خود را بشناسید و بر این اساس انتخاب خرید خود را انجام دهید و قبل از اینکه فروش ویژه شروع بشود در مورد این محصول تحقیق کنید و همچنین از نظرات مشتریان قبلی مطلع شوید و در انتها اقدام به خرید کنید. اگر اولین باری است که از سایت یا فروشگاهی خرید می کنید بهتر است قبل از شروع تخفیف در آن سایت ثبت نام کنید تا از زمان تخفیف ها اطلاع پیدا کنید.

5- همواره مقایسه کنید

در مدت زمان فروش فوق العاده و تخفیف پرده بسیاری از برند ها قیمت های خوبی را ارائه می دهند. بنابر این قبل از شروع تخفیف ها، تحقیقاتی انجام دهید و یک لیست مناسب تهیه کنید و فراموش نکنید تمام مزایا ، ویژگی های محصول و همچنین نظرات مشتریان را حتما بررسی کنید. این امر به شما کمک می کند تا تصمیم بهتری بگیرید.

6- قبل از خرید پرده از خدمات فروشگاه استفاده کنید

اگر مطمئن نیستید کدام پرده کاملا با فضای داخلی شما مطابقت دارد، می‌توانید از برخی خدمات این فروشگاهها بهره ببرید. به طور مثال برخی سایت ها امکان ارسال نمونه به محل مشتری را دارند و شما می‌توانید آن را در کنار پنجره قرار داده و از زیبایی و مطابقت آن با محیط اطمینان حاصل کنید. می‌توانید قبل از شروع تخفیف پرده ها این کار را انجام داده و پنجره ها را به طور دقیق اندازه بگیرید و در زمان تخفیف ها خرید خود را نهایی کنید.

پیشنهاد تخفیف پرده

مزیت‌های خرید و انتخاب پرده در سایز و اندازه سفارشی

گزینه های بسیاری برای یک خرید خوب وجود دارد چه به صورت حضوری و چه به صورت آنلاین. قبل از انتخاب پرده برای پنجره خودتان باید از مزایای خرید پرده سفارشی آشنا شوید. اینگونه محصولات به طور خاص برای پنجره های شما ساخته می‌شود تا بتواند هر شکل، سبک و یا سایزی را پوشش دهد. به طور مثال شما برای خرید پرده برای پنجره های بزرگ خود مشکل دارید و یا پنجره شما به نوعی طراحی شده که امکان استفاده پرده های آماده مهیا نیست، بنابراین پرده های شید و کرکره ای و سایر پرده‌ها با ابعاد سفارشی می‌تواند یک راه حل مناسب برای شما باشد. در ادامه ما شما را با مهمترین مزایای انتخاب پرده سفارشی آشنا می‌کنیم:

1- پرده های سفارشی دارای امکاناتی می‌باشد که طبق خواسته شما ساخته می‌شود

از آنجایی که پرده های سفارشی به انواع مختلف از محصولات دسترسی دارند، شما این آزادی را دارید که از بین تعداد زیادی از پرده ها و ترکیب ها یکی را انتخاب کنید. می‌توانید انواع پرده های شید و زبرا، کرکره های چوبی و لت های پرده های عموپرده‌های پارچه‌ای و عمودی مناسب با پنجره های باریک یا بلند خود و مونتاژ شده با زنجیر یا موتور یکی را انتخاب کنید. در نتیجه پنجره شما به هر شکلی که باشد مطمئن هستید پرده مناسب آن پیدا خواهد شد.

2- وجود تنوع بالا در طرح و رنگ و متریال

در پرده های سفارشی بر خلاف پرده‌های آماده، می‌توانید علاوه بر نوع جنس و متریال، به طیف های زیادی از رنگ ها نیز دسترسی داشته باشید ، همانگونه که می توانید رنگ های خنثی مانند سفید و کرم را خریداری کنید می‌توانید شید ها و بلایندهای با رنگ های خاص دلخواه و مورد علاقه خودتان مانند سبز و قرمز پیدا کنید.

3- اندازه گیری و ساخت دقیق پرده توسط متخصصین

فروشندگان پرده های سفارشی برای ساخت پرده اندازه‌گیری دقیقی انجام می‌دهند. ساخت پرده با عرض و ارتفاع های مشخص پوششی ایجاد می‌کند که کاملا زینت بخش هر شکل و سبک از پنجره است. همچنین امکان انتخاب نصب پرده برای داخل و یا خارج قاب نیز برای شما مهیاست.

4- کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در هزینه ها

هنگامی که پوشش پنجره شما مناسب پنجره باشد، گرما و سرما همچنین نور خورشید کمتر وارد خانه می شود. این باعث می شود علاوه بر اینکه احساس راحتی بیشتری کنید هزینه کمتری نیز بابت صورتحساب انرژی پرداخت کنید. همچنین پرده‌ های سفارشی می‌تواند مدل هایی با قابلیت سایه روشن و فیلترینگ نور به شما پیشنهاد دهد تا بتوانید در زمان دلخواه نور را بلاک کنید.  این ویژگی به ویژه برای خانه های بزرگ و اقامتگاه هایی با آب و هوای گرم بسیار ارزشمند است.

5- داشتن خدمات پس از فروش از جمله نصب و گارانتی

جهت راحتی حال مشتری بعد از خرید پرده سفارشی، فروشنده ها خدماتی مانند انجام اندازه گیری قبل از سفارش، تحویل درب منزل، خدمات نصب و همچنین گارانتی محصولات ارائه می دهند. کافی است شما قبل از خرید تحقیق کرده و از شرکتی معتبر که خدمات خوبی دارند خریداری نمایید.