جدیدترین مدل های پرده در سال 2021
جدیدترین مدل های پرده در سال 2021

یکی از عناصر تزیینی مهم در هر دکوراسیونی، پرده است. اهمیت دادن به پرده ها و طرح و رنگ آن ها باعث می شود خانه تان زیباتر به نظر برسد. تا به حال وارد فضایی شده اید که با وجود وسایل زیادی که دارد باز هم بی روح و سرد به نظر برسد؟ یک فضا هر چقدر هم بی روح باشد می تواند با یک پرده زیبا و خوش آب و رنگ جلوه ای منحصر به فرد به خود بگیرد و محیطی گرم نیز ایجاد شود. پرده ها در انواع مختلفی در بازار موجود هستند و با توجه به سلیقه خود و همچنین سبک دکوراسیون خانه تان می توانید آن ها را انتخاب کنید. البته تهیه پرده مناسب فقط به خانه محدود نمی شود. در یک دفتر کار نیز وجود یک پرده جذاب و پر زرق و برق می تواند حس خوب و صمیمیت را به افراد القا کند. در ادامه مدل های پرده در سال 2021 را مشاهده خواهید کرد. این مطلب را از دست ندهید.

پرده شید خاکستری

پرده با رنگ های خنثی و خاکی جدیدترین مدل 2021

اگر از دسته افرادی هستید که به دنبال مد هستید و ترند های دکوراسیون را دنبال می کنید حتما می دانید که امسال رنگ های خنثی و خاکی ترند شده اند. این موضوع درباره پرده ها نیز صدق می کند. پرده های خنثی به راحتی با هر رنگ دکوراسیونی ترکیب نمی شوند و به علاوه اینکه دیرتر برایتان خسته کننده می شوند. همچنین رنگ های طبیعی، سبز مایل به طوسی، آبی مایل به طوسی و زرد خردلی بسیار کم رنگ از جمله ترندهای 2021 هستند که انتخاب پرده های خانه به این رنگ ها می تواند فضایی دل انگیز برایتان ایجاد کند. اگر قصد تعویض پرده های خانه را دارید استفاده از این رنگ ها را فراموش نکنید.

اغوای پرده هایی با ترکیب رنگ مونوکروم در 2021

بدون شک یکی از بهترین ترندهای پرده در سال 2021، پرده های حریر مونوکروم و تک رنگ هستند که این روزها در همه جا دیده می شوند. پرده های حریر ممکن است نتوانند به خوبی جلوی ورود نور خورشید را نگیرند اما فضایی لطیف و زیبا برای شما ایجاد می کنند که طراحی داخلی شما را برازنده تر و ماهرانه تر جلوه می دهد. علاوه بر مدرن بودن و زیبایی، پرده های حریر نسبت به دیگر پرده ها قیمت مناسب تری دارد و به صرفه تر است و در بعضی موارد بهتر از پرده های دیگر عمل می کنند. بهترین ویژگی پرده های حریر این است که می توانید به راحتی آن ها را با دیگر پرده های خود ترکیب کنید جوری که خیره کننده به نظر برسند.

پرده های بلک اوت

یکی از گزینه های دیگری که در میان ترندهای 2021 دیده می شود و طرفداران زیادی نیز دارد، پرده های بلک اوت است. این پرده ها ممکن است به اندازه گزینه های دیگر جذاب نباشد اما از ویژگی هایی برخوردار است که نمی توان از آن ها گذشت. این پرده ها به دلیل ضخامت بالا و جنسشان، جلوی ورود نور مزاحم را می گیرند و همچنین حریم خصوصی را به خوبی حفظ می کنند. همچنین کمی جلوی ورود صداهای مزاحم بیرون را می گیرند. پرده های بلک اوت باعث صرفه جویی در مصرف انرژی شده و هزینه ها را کاهش می دهد.

در کل اگر به دنبال پرده ای با قیمت مناسب و کیفیت بسیار بالا هستید که می خواهید مدت زمانی طولانی برای شما کار کند، بهترین انتخاب از میان پرده های ترند 2021 همین پرده های بلک اوت است.

محصولات مرتبط: پرده زبرا بلک اوت

پرده های کتان در سال 2021

پرده های کتان

پرده های کتان بی شک از جدیدترین مدل های پرده در سال 2021 است که به راحتی با ظاهر جذاب خود، مردم را فریب می دهد. یکی از بهترین خصوصیات پرده کتان راحت و آرام به نظر رسیدن آن هاست که این به دلیل سبک بودن آن هاست. علاوه بر این ها، پرده کتان ارگانیک و طبیعی است و دلیل اینکه این مدل پرده در ترند دکوراسیون مهدکودک ها در سال 2021 دیده می شوند نیز همین است. این پرده ها باعث می شوند طراحی داخلی خانه شما به سمت سبک اسکاندیناوی برود و به راحتی با انواع دکوراسیون ترکیب می شود.

پرده هایی با طرح برگ درختان

پس از اینکه جنس و رنگ پرده های ترند سال را معرفی کردیم نوبت به ترند طرح روی پارچه ها می رسد. مهم ترین این ترند ها، پرده هایی با طرح برگ هستند که در هر طیف رنگی جذاب هستند و برای هر فضایی مناسبند. علاوه بر آن، این طرح پرده نه تنها شلوغ و آزاردهنده نیست بلکه بسیار شیک و خاص به نظر می رسد.

پرده های گل دار

اگر ترند کاغذ دیواری 2021 را دنبال کرده باشید حتما از این موضوع اطلاع دارید که کاغذ دیواری های گل دار که روی آن ها تصاویری از گیاهان و گل های بزرگ نقش بسته است امسال به شدت مورد توجه قرار گرفته اند. این موضوع درباره پرده نیز صدق می کند. امسال پرده هایی را با طرح های گل و گیاه های بزرگ خواهید دید که به رنگ های لطیف و پاستلی نیز در بازار موجود هستند.

پرده های آبستره

اگر علاقه ای به طرح های گل دار و شلوغ ندارید پس حتما پرده های آبستره به همراه خطوط هندسی برایتان جذاب خواهد بود. این پرده ها بسیار لوکس و خیره کننده به نظر می رسند. نکته ای که در رابطه با این پرده ها بسیار مهم است، تنوع در طرح و رنگ آن است که با هر سلیقه ای سازگاری دارد.

پرده پارچه ای خاکستری

پرده های لایه ای

استفاده از چندین پرده به صورت لایه ای، روی هم، یکی از ترندهای مدل پرده 2021 است. پرده های لایه ای نه تنها پنجره های شما را جذاب و منحصر به فرد جلوه می دهند بلکه گزینه ای شگفت انگیز برای کاهش ورود نور خورشید به داخل هستند. روش های گوناگونی برای لایه بندی پرده ها وجود دارد که بهترین آن ها ترکیب حریر و بلک اوت است.

محصولات مرتبط: پرده زبرا سه بعدی

پرده های شید رول ترند سال 2021

شید ها

امروزه افراد زیادی استفاده از پرده های شید و کرکره ای را به استفاده از پرده های پارچه ای ترجیح می دهند. دلیل مورد توجه قرار گرفتن این پرده ها، فواید آن هاست. به راحتی تمیز می شوند، بسیار با دوام اند و قابلیت تنظیم نور دارند.

در کل از میان همه این ترندها، شید ها و پرده های کرکره ای قابلیت های بیشتری دارند و بهترند. توصیه می شود که اگر به دنبال یک پرده خاص هستید که قیمت و کیفیت مناسبی داشته باشد آن ها را انتخاب کنید. شما کدام یک از این پرده ها را ترجیح می دهید؟

مطالب مرتبط:

جدیدترین مدل های پرده در سال 2020

پرده اتاق کودک را با در نظر گرفتن این موارد انتخاب کنید!