چاپ بر روی پرده شید

پرده‌های شید به‌خودیِ‌خود زیبایی چشم‌نوازی دارند. حال تصور کنید که بتوانید بر روی این پرده‌ها طرح مدنظر خود را سفارش بدهید. با کمک فناوری چاپ بر روی پرده شید امکان دستیابی به چنین اهدافی برای شما کاربران عزیز فراهم شده است. پرده شید در محیط‌های گوناگونی به کار گرفته می‌شوند و به همین جهت می‌توان نیازهای طیف عظیمی از مصرف‌کنندگان را به کمک آن‌ها پوشش داد.

پرده‌هایی که به این صورت تولید می‌شوند با نام‌های مختلفی همچون پرده شید تصویری نیز به فروش می‌رسند. شما نیز می‌‌توانید به‌سادگی نسبت به خریداری این پرده‌ها از سروین دکور اقدام کنید و از مزایای عالی آن‌ها بهره‌مند شوید. ما بهترین مدل از چنین محصولاتی را در اختیار کاربران گرامی قرار می‌دهیم.

جهت درخواست مشاوره تلفنی، مشاهده کاتالوگ‌ها و یا ارسال کارشناس فرم زیر را پر کنید

 

فهرست مطالب

چاپ بر روی پرده شید چیست و انواع آن کدام است؟

چاپ بر روی پرده شید تکنیکی است که به کمک آن می‌توان طرح انواع تصاویر، لوگو‌ها، متون و موارد مشابه را بر روی متریالی که پرده با آن ساخته شده است انتقال داد. برای انجام این امر می‌‌توانیم از پارچه‌های مختلف استفاده کنیم که با نام‌های تکست تایل، اسکرین و بلک اوت شناخته مي‌شوند. هر دوی این موارد از کیفیت بالایی برخوردار هستند، اما گزینۀ تکست تایل معمولاً دارای محبوبیت بیشتری است. انواع چاپ روی پرده‌های شید را معمولاً با توجه به مدل محصول طبقه‌بندی می‌کنند.

چاپ تصاویر بر روی پرده شید ساده

چاپ بر روی پرده شید ساده نخستین مدلی است که در این زمینه می‌توان به آن اشاره کرد. در این روش، برای دریافت نتیجۀ مدنظر خود باید به سراغ پرده‌های شید تکستایل برویم که هم قیمت مناسبی دارند و هم طرح‌های مدنظرمان را به‌خوبی نمایش خواهند داد. تصاویر چاپ‌شده بر روی این پرده‌ها درخشندگی خاص خود را دارند و همواره جذابیت بی‌نظیرشان را حفظ می‌کنند. اگر به دنبال یک گزینۀ زیبا و خوش‌قیمت هستید این مورد را انتخاب کنید.

چاپ تصاویر بر روی پرده شید بلک اوت

چاپ بر روی پرده شید بلک اوت بر جذابیت کلی این محصولات می‌افزاید و آن‌ها را خواستنی‌تر می‌کند. پرده‌های بلک اوت به‌دلیل ساختار خاص خود می‌توانند بخش عظیمی از نور ورودی منزل را کاهش دهند و محیط را به یک فضای کاملاً تاریک تبدیل کنند. تصاویری که بر روی این پرده‌ها قرار می‌گیرد، تقریبا با هر پس زمینه‌ای می‌توان آن را اجرا کرد. حتی در مواقع لازم می‌توانید چاپ را به صورت دو رو اجرا کنید. اگر کاهش میزان روشنایی یک فضا برایتان اهمیت دارد‌ توصیه می‌کنیم که چاپ تصویرهای مختلف بر روی پرده شید از نوع بلک اوت را در نظر داشته باشید.

چاپ تصاویر بر روی پرده شید اسکرین

چاپ بر روی پرده شید اسکرین یکی دیگر از موارد مهمی به شمار می‌رود که لازم است از آن یاد کنیم. پرده‌های شید از نوع اسکرین حتی بدون وجود تصویر یا لوگوهای مختلف نیز زیبا به نظر می‌رسند،‌ اما با چاپ کردن تصاویر منحصربه‌فرد می‌توان طرح کلی آن‌ها را نسبت به سایر گزینه‌های موجود در بازار بهبود داد. نکتۀ جالب در مورد پرده‌های شید اسکرین آن است که علی‌رغم کاهش میزان نور ورودی، میزان روشنایی کلی محیط را کم نمی‌کنند. همچنین با نصب این پرده می‌توانید از ویو و منظره بیرون لذت ببرید.

چاپ تصاویر بر روی شید رومن

چاپ بر روی شید رومن طرفداران بسیار زیادی دارد. دلیل این امر را می‌توان به طراحی ویژۀ چنین پرده‌هایی ارتباط داد. پرده‌های شید رومن فضای کمتری نسبت به سایر پرده‌های شید اشغال می‌کنند و همین موضوع یک مزیت اساسی برای آن‌ها به شمار می‌رود. طرحی که بر روی پرده‌های شید رول نقش می‌بندد در زمان باز شدن محصول خود را نمایان می‌کند و بر جذابیت کلی منزل شما می‌افزاید. چاپ بر روی پرده شید منجر به کاهش طول عمره پرده نمی‌شود و می‌توانید خیال کاملاً راحتی از این بابت داشته باشید.

چاپ تصویر بر روی شید سولیت

شید سولیت نوع خاصی از پارچه‌ها هستند که کاملا قابل شستشو است. این محصول از pvc تشکیل شده و شما می‌توانید از آن در محیط‌های مرطوب مثل استخر، حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی استفاده کنید. همچنین این محصولات امکان چاپ بر روی دو طرف پارچه را نیز دارند. تنها نکته‌ای که در مورد شید سولیت باید رعایت کرد، وزن سنگین آن است. در این صورت برای پنجره‌های بزرگ، پرده سنگین شده و بالا و پایین کردن آن دشوار است.

 

آشنایی با ویژگی‌های چاپ تصویر بر روی پرده شید

بهره‌گیری از پارچه‌هایی همچون تسکت تایل و بلک اوت موجب شده است تا چاپ موجود بر روی پرده‌های شید دارای ویژگی‌های مختلفی باشد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به نمایش عالی رنگ‌ها اشاره کرد. تصاویر موجود بر روی این نوع از پرده‌ها کاملاً پررنگ هستند و کنتراست یا تضاد آن‌ها به‌خوبی قابل‌مشاهده است؛ بنابراین لازم نیست که در رابطه با کم‌رنگ شدن طرح یا تصویر مدنظر خود نگرانی خاصی داشته باشید.  

مزایای چاپ بر روی پرده شید

از جمله مهم‌ترین مزایای مربوط به این موضوع باید به ماندگار بودن طرح یا تصویر چاپ‌شده بر روی پرده اشاره کرد. روند چاپ تصاویر در این محصولات به نحوی است که حتی با گذشت زمان و قرار گرفتن پرده در برابر نور مستقیم آفتاب،‌ هیچ‌گونه کاهش کیفیتی در آن‌ها دیده نمی‌شود. چاپ کردن تصاویر و طرح‌های مختلف به‌وسیلۀ دستگاه‌های مدرن با سرعت بالایی صورت می‌گیرد. این موضوع یک مزیت عالی برای افرادی است که قصد دارند پرده‌های موردنیازشان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند.  

از پرده شید با طرح دلخواه کجاها استفاده می‌شود؟

استفاده از پرده‌های شید تصویری در هر محیطی که فکرش را می‌کنید وجود دارد. این پرده‌ها را می‌توان در پذیرایی، آشپزخانه، اتاق‌خواب،‌ راهرو، ادارات و… به کار گرفت. یکی از مهم‌ترین موارد استفاده از پرده‌های شید با طرح دلخواه، نصب آن‌ها در سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف است. در این حالت معمولاً نام یا لوگوی شرکت بر روی پرده‌های شید چاپ می‌شود تا بتوان از آن به‌عنوان یک محصول تبلیغاتی بهره برد. علاوه بر موارد گفته‌شده، شما عزیزان می‌توانید این پرده‌ها را در فروشگاه خود نیز به کار بگیرید.  

چاپ دیجیتال بر روی پرده شید

نگهداری و مراقبت از پرده شید چاپی

چاپ بر روی پرده شید رول چندان پیچیده نیست و لازم نیست برای مراقبت از این پرده‌ها اقدامات خاصی را انجام دهید. توصیه مي‌شود که در زمان نصب کردن پرده محل دقیق آن را از پیش مشخص کنید تا احتمال آسیب دیدن به پرده کاهش پیدا کند. علاوه بر این، اگرچه این پرده‌ها در برابر حرارت و رطوبت مقاومت نسبی دارند، اما اگر قصد دارید از آن‌ها در آشپزخانه استفاده کنید بهتر است فاصلۀ مشخصی بین پرده‌های شید و اجاق‌گاز یا شیر آب وجود داشته باشد.

پرده‌های شید را هر چند مدت یک‌بار به کمک پارچه‌های مایکروفایبر گردگیری کنید. همچنین می‌توانید از جاروبرقی برای نظافت آن استفاده کنید. توصیه می‌شود جارو را بر روی درجه پایین قرار داده و از برس نرم آن استفاده کنید. فشار زیاد ناشی از مکش لوله جاروبرقی می‌تواند منجر به خراب شدن و دفرمه شدن پرده‌های شید تصویری شود. با یک پارچه ماکروفایبر و کمی صبر و حوصله می‌توانید تمامی پرده‌های شید موجود در منزل خود را به‌طور کامل پاک کنید.

چاپ تصویر بر روی شید رول

قیمت و هزینه چاپ بر روی پرده شید

قیمت چاپ تصویر بر روی پرده شید به اندازۀ پرده نیز ارتباط دارد. طبیعتاً چاپ تصاویر بر روی پرده‌هایی که بزرگ‌تر هستند به زمان و متریال بیشتری نیازمند است. همین امر موجب می‌شود تا قیمت نهایی محصولات به شکل مشخصی افزایش پیدا کند؛ بنابراین لازم است که در زمان سفارش این پرده‌ها اندازۀ آن‌ها را نیز در نظر بگیریم.

 

قیمت چاپ عکس بر روی پرده شید چندان بالا نیست و خوشبختانه اکثر افراد به‌راحتی و بدون نیاز به پرداخت مبالغ بالا می‌توانند از این قابلیت جذاب بهره ببرند. بهتر است که همواره به سراغ مراکز معتبر فعال در این حوزه بروید تا هزینه‌های اعلام‌شده به شما در حد استاندارد باشند؛ بنابراین باید گفت که قیمت چاپ بر روی پرده شید به عوامل مختلفی وابسته است.

همچنین نوع پارچه نیز در قیمت نهایی تاثیرگذار است. به عنوان مثال پارچه‌های ساده از شیدهای بلک اوت و اسکرین ارززانتر خواهد بود.

  • چاپ بر روی پرده شید ساده 600,000
  • چاپ بر روی شید بلک اوت 924,000
  • چاپ بر روی پرده شید اسکرین 1,032,000

    قیمت‌ها به صورت متر مربع و به تومان است. متراژ کمتر از 2 متر مربع، 2 متر حساب می‌شود.

چاپ بر روی شید بلک اوت

انواع تصاویر چاپی بر روی پرده شید

تصاویری که بر روی پرده‌های شید چاپی قرار می‌گیرند تنوع بسیار زیادی دارند. برخی از افراد به دنبال چاپ تصویر یک نقاشی هستند درحالی‌که برخی دیگر ترجیح می‌دهند تصویر شخصی خود را بر این پرده‌ها نقش بزنند. در هر صورت می‌توان گفت که برای هر سلیقه و نیازی یک پرده شید چاپی وجود دارد.  

چاپ کردن تصویر بر روی پرده شید

چاپ تصویر بر روی پرده شید به شکلی انجام می‌شود که در صورت باز کردن کامل پرده بتوانیم حالت کامل تصویر را مشاهده کنیم. تفاوتی ندارد که پرده‌های شید دستی را انتخاب می‌کنید و یا به سراغ پرده‌های شید از نوع برقی می‌روید؛ زیرا در هر صورت امکان به‌کارگیری این تکنیک چاپ وجود دارد.  

چاپ کردن عکس اختصاصی بر روی پرده شید

چاپ عکس بر روی پرده شید نیز ممکن است، البته عکسی که قرار است بر روی پرده قرار بگیرد باید از کیفیت قابل‌قبولی برخوردار باشد، در غیر این صورت، نتیجۀ نهایی زیبایی مدنظر شما را نخواهد داشت و پیکسل‌های مربوط به عکس بر روی پرده دیده می‌شوند. علاوه بر این، باید مطمئن باشید که کل حاشیه یا Border عکس به‌خوبی انتخاب شده است. با توجه کردن به چنین نکاتی می‌‌توان مطمئن بود که فرایند چاپ بر روی پرده شید به‌صورت کاملاً دقیق انجام می‌گیرد و مشکلی برایتان به وجود نمی‌آید.

چاپ کردن لوگو بر روی پرده شید

چاپ لوگو بر روی پرده شید به بهترین شکل صورت می‌گیرد. تفاوتی ندارد که در لوگوی خود از چه ترکیب رنگی خاصی بهره می‌برید؛ زیرا این پرده‌ها بهترین گزینه برای نمایش آن هستند. شما می‌‌‌توانید لوگوی خود را با اندازۀ دلخواه بر روی این پرده‌ها سفارش بدهید. علاوه بر این، می‌توان لوگوهای مختلف را به شکل یک پترن درآورد و آن را در سراسر پرده به کار گرفت. پرده‌هایی که لوگو بر روی آن‌ها چاپ می‌شود واقعاً جذابیت خاص خود را دارند.

 لوگویی که بر روی پرده‌های شید به قرار می‌گیرد از نظر ظاهری کیفیت خارق‌العاده‌ای خواهد داشت. امروزه تمامی شرکت‌ها و ادارات بزرگ فعال در کشور به سمت استفاده از این پرده‌ها رفته‌اند و طرح لوگوی خود را برای چاپ بر روی شید رول ارسال می‌کنند. حتی به‌عنوان یک فروشندۀ ساده نیز می‌توانید لوگوی‌ فروشگاه خود را بفرستید تا با بهره‌گیری از دستگاه‌های ویژه، طرح آن بر روی پرده‌های شید حک شود.

 

printed-roller-blinds-8

کیفیت پرده شید با طرح دلخواه

بگذارید یک‌بار برای همیشه خیالتان را راحت کنیم و بگوییم که کیفیت پرده‌های شید سفارش داده ‌شده با طرح دلخواه واقعاً باورنکردنی است. این پرده‌ها به بهترین شکل ممکن فضای منزل و محیط کار شما را جذاب خواهند کرد. تنها با یک نگاه به ظاهر چنین محصولاتی می‌توان به کیفیت متریال استفاده‌شده برای ساخت آن‌ها پی برد.

آیا پرده‌ شید چاپ شده قابل شستشو هستند؟

پاسخ به این پرسش مثبت است. شما می‌توانید این پرده‌ها را به‌راحتی بشویید. البته توصیه اصلی آن است که با گردگیری پرده‌ها در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، نیاز به شستشوی مداوم را تا جای ممکن کاهش دهید. علاوه‌ بر این، بهتر است که در صورت لزوم شستشو از مواد شوینده‌ای استفاده کنید که مطمئن هستید به پارچه به کار رفته در چنین پرده‌هایی آسیب نمی‌زنند. رعایت همین نکات ساده موجب می‌شود تا بتوانید برای سال‌های متمادی از زیبایی این پرده‌های شید لذت ببرید.

پرده‌های شید از جمله جذاب‌ترین و کاربردی‌ترین پرده‌های موجود در بازار هستند و زیبایی آن‌ها مثال‌زدنی است. تنوع بالای این پرده‌ها به ما اجازه می‌دهد تا از آن‌ها در محیط‌های گوناگونی استفاده کنیم و از جذابیت‌شان نهایت بهره را ببریم. امروزه امکان چاپ کردن انواع لوگو، تصویر، متن و… بر روی چنین پرده‌هایی وجود دارد.

چاپ بر روی پرده شید باید با دقت و رعایت ظرافت صورت بگیرد تا نتیجۀ نهایی دقیقاً به همان چیزی تبدیل شود که ما به دنبال آن هستیم. خوشبختانه امروزه با بهره‌گیری از دستگاه‌های حرفه‌ای می‌توان این امر را به بهترین شکل ممکن انجام داد. درصورتی‌که قصد دارید این پرده‌ها را برای منزل خود،‌ محل کار، فروشگاه و… سفارش دهید تنها کافی است با ما در تماس باشید.