براساس قیمت :

نمایش 1 - 12 کالا از 65

انواع پرده شید رول

با پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن مردم به زندگی مدرن، طراحی و دیزاین داخلی منازل هم تحت تاثیر قرار گرفته است. این قضیه در مورد تمامی اجزا صدق می‌کند بخصوص پرده ها. دیگر خبری از پرده های پارچه ای حجیم و والان دار نیست. در عوض جای خود را به پرده هایی با حجم کمتر و کارایی بیشتر داده است. یکی از این مدل پرده های مدرن، پرده شید یا شید رول است. در ادامه به توضیحات مفصلی در مورد این محصول زیبا و پرکاربرد خواهیم پرداخت.

فهرست مطالبی که در این صفحه ملاحظه می‌کنید:

ویدیو معرفی محصول

پرده شید چیست و آشنایی با انواع پرده شید رول

پرده شید رول یا roller blinds یک لایه ساده از پارچه پرده است که به طور کامل پنجره شما را می‌پوشاند. این محصول که به پرده کرکره پارچه ای نیز معروف است، ساده ترین مکانیزم در پرده های بالارونده و افقی را دارد.

مکانیزم این پرده بدین صورت است که از یک لایه پارچه، قاب پرده، گیربکس و زنجیر تشکیل شده است. شما جهت پوشاندن کامل پنجره و جلوگیری از ورود نور کافیست با زنجیر پرده را تا انتها پایین کشیده. همچنین بالعکس این قضیه نیز صدق می‌کند. در صورتی که بخواهید از حداکثر میزان نور بهره مند شوید، می‌توانید پارچه را تا انتها بالا کشیده و در داخل قاب پرده جمع کنید.

طرح ها و انواع مدل های پرده شید از نظر نوع پارچه

تنوع بالا در طرح و مدل پرده شید جزو مشخصات بارز این محصول جذاب است. معمولا دسته بندی این پرده به صورت تنوع در طرح و رنگ و از همه مهمتر میزان عبور نور خواهد بود. در ادامه به برخی از این دسته بندی ها می‌پردازیم:

1- نوع ساده یا پارچه ای: پرده شید ساده یا پارچه ای جزو اولین و ساده ترین نوع این محصول به حساب می‌آید. پارچه ای که برای تولید این محصول بکار رفته به گونه ای است که می‌تواند علاوه بر پوشش مناسب تا 70 درصد جلوی ورود نور را بگیرد. این قضیه باعث می‌شود ضمن جلوگیری از ورود اشعه های مضر خورشید، فضای داخلی را روشن نگه دارد. رنگ بندی پرده شید در این مدل معمولا در انواع مختلف ساده و طرح چوب است. همچنین نوع دیگری از این محصول وجود دارد که بعد از نصب پوشش کامل داده و اجازه عبور نور را نمی دهد. یعنی داخل اتاق کاملا تاریک خواهد شد. در این مدل از پارچه هایی اصطلاحا به نام پارچه بلک اوت (یا ضد نور) استفاده می‌شود.

2- نوع تصویری و چاپی: پرده شید تصویری همانند نوع اول از پارچه تشکیل شده است. این محصول می‌تواند به طور کامل حریم خصوصی شما را بپوشاند و از دو نوع پارچه ای و بلک اوت تشکیل شده است که همانند مدل قبل میزان عبور نور را مشخص می‌کند. البته تفاوتی که وجود دارد این است که در این دسته محصول امکان چاپ تصاویر مختلف وجود دارد. اعم از منظره، طرح های سه بعدی، کودک، و حتی تصاویر اختصاصی مانند لوگوی شرکت.

3- پرده های اسکرین یا سان اسکرین: پرده اسکرین یا به عبارتی خورشیدی نوع خاصی از این محصولات هستند که از پارچه های مخصوص مشبک شکل تشکیل شده است. کاربرد پرده شید در این مدل به گونه ای است که بعد از نصب باعث ورود نور بیشتر به داخل منزل می‌شود. همچنین امکان دید از داخل به بیرون نیز در این مدل مهیا است.

کاربرد پرده شید چیست

این قضیه درست است که شکل ظاهری این محصولات تقریبا یکسان است. اما مهمترین نکته که در انواع پرده شید مطرح است، بحث میزان عبور نور است. این بدان معناست که شما بسته به میزان نور دلخواهی ورودی خود، می‌توانید پرده مورد نظر خود را انتخاب و نصب کنید.

به عنوان مثال برای مکانی مثل آشپزخانه، نور عضوی جدایی ناپذیر است. در نتیجه اگر بخواهیم از این مدل پرده استفاده کنیم، نوع پارچه ای بهترین گزینه است. در این مدل علاوه بر پوشش کامل پنجره، نور ورودی از بین نخواهد رفت. همچنین در اتاق هایی مثل تی وی روم، بهتر است پرده ای انتخاب کنید که نور ورودی را به طور کامل بپوشاند. در این حالت است که پارچه بلک اوت یا ضد نور می‌تواند گزینه مناسبی برای پنجره شما باشد.

علاوه بر بحث عبور نور، این نوع پرده محبوب سروین دکور موارد استفاده زیادی دارد:

  • مناسب برای پنجره های مسکونی، اداری، تجاری، بیمارستان ها، هتل ها و …
  • ویترین فروشگاه ها، شوروم ها و دفاتر فروش با قابلیت چاپ آرم و لوگو
  • مناسب به عنوان پرده های نمایش پروژکتور (نوع بلک اوت) جهت مراکز فرهنگی، دانشگاهها، سالن های همایش و …

انواع رنگ بندی پرده شید

از دیگر مزایای این پرده محبوب تنوع بالا در طرح و رنگ آن است. این بدان معناست که مشتری با هر سلیقه ای و با هر سبک دکوراسیونی می‌تواند پرده مورد نظر خود را انتخاب کند. از رنگ های خنثی سفید و طوسی گرفته تا رنگ های خاص مثل قرمز و زرد و آبی، همه و همه در تنوع این محصول وجود دارد.

برای مشاهده طرح های پرده شید رول کافیست در دسته بندی مربوطه به دنبال رنگ مورد علاقه خود بگردید. همچنین می‌توانید با ارسال پیام به واتس آپ ما کاتالوگ تصویری این محصولات زیبا را برای انتخاب راحت تر داشته باشید.

کیفیت پرده شید رول

قبل از خرید پرده مانند سایر لوازم منزل باید کیفیت و کارایی این محصول بررسی گردد. به طور کل کیفیت پرده شید به دو عامل اصلی بر می‌گردد:

مورد اول بحث کیفیت پارچه انتخابی است. همانطور که می‎‌دانیم پرده ها به طور مستقیم با آفتاب در ارتباط هستند. در نتیجه شما باید پرده ای را انتخاب کنید که وقتی به طور متناوب در برابر نور خورشید قرار می‌گیرد، براحتی دچار رنگ پریدگی و پوسیدگی نشود. از طرفی چون پرده ها نیاز به شست و شو متناوب دارند، پارچه انتخابی شما باید قابل شست و شو نیز باشد.

مورد دوم مربوط به لوازم و قطعات مصرفی بکار رفته در این پرده است. شما به هنگام خرید پرده شید باید از فروشنده این تضمین را بگیرید که قطعات مصرفی مثل زنجیر، گیربکس کارایی لازم برای استفاده طولانی مدت را دارا هستند. چون به هر دلیلی اگر این قطعات دچار خرابی و شکستگی شوند، شما مجبور به صرف هزینه و زمان برای تعویض آن هستید.

لازم به ذکر است که انواع پرده موجود در مجموعه سروین دکور دارای 2 سال ضمانت و خدمات پس از فروش است. به همین دلیل شما به راحتی می‌توانید اقدام به خرید این محصولات کنید.

انواع پرده شید

مزایای استفاده از رولربلایندها

تصمیم دارید دکور منزل‌تان را عوض کنید؟ به دنبال چیز مناسبی به عنوان پرده برای پنجره‌تان می‌گردید؟ پس شاید رولر بلایند (نام دیگر شید رول) همان چیزی باشد که به دنبالش هستید. رولر بلایند‌ های متحرک، زیبا و کاربردی می‌توانند پرده‌های مناسبی برای منزل شما باشند. این پرده‌ها نه تنها حریم خصوصی مد نظرتان را برای شما فراهم می‌آورند، بلکه زیبایی منزل‌تان را هم دو چندان می‌کنند. رولر بلایند نه تنها رنگ، بافت و زیبایی به اتاق‌تان می‌آورد بلکه جلوه‌ای جذاب نیز به آن می‌بخشد. در ادامه با مزایای استفاده از پرده شید که باعث می‌شوند آن‌ها گزینه‌ی ایده آلی برای دکوراسیون منزل باشند با ما همراه باشید.

1- حفظ و نگهداری آسان

علاوه بر سازگاری کاملا بی‌نقص با هر اتاقی، آنچه این مدل پرده‌ها را به گزینه‌ای مطلوب تبدیل می‌کند حفظ و نگهداری آسان آن‌هاست. شما برای پاک کردن و زدودن آن از لکه‌ها و گرد و غبار، تنها به پارچه‌ای نم دار احتیاج خواهید داشت. به همین دلیل است که این پرده‌ها بسیار مناسب آشپزخانه، حمام و اتاق‌های دیگر منزل هستند.

2- تنوع بالا در طرح و رنگ

مانند پرده‌های معمولی، شید رول‌ها هم گزینه‌های زیادی در زمینه‌ی طرح و رنگ پیش رویتان خواهند گذاشت و به همین دلیل ست کردن‌شان با دکور فعلی منزل بسیار آسان است. علاوه بر این، این پرده وقتی بسته یا کشیده هستند نه تنها مانع نفوذ آفتاب می‌شوند، بلکه بر زیبایی دکوراسیون‌تان هم می‌افزایند.

3-قابلیت خودکار‌سازی و موتوریزه کردن

در کنار همه‌ی این‌ها، استفاده از این پرده‌ها می‌تواند بسیار لوکس باشد، چرا که شما می‌توانید از پرده شید اتوماتیک استفاده کرده و برای کشیدن آن‌ها زحمت تکان خوردن را به خودتان ندهید. کاری لوکس و راحت تنها با فشردن یک دکمه! چنین تکنولوژی پیشرفته‌ای برای پرده‌ها، حریم خصوصی و امنیت پنجره‌هایتان را تامین کرده و در عین حال بسیار هم شیک می‌باشد.

4- ایده‌آل برای هر اتاقی

به لطف طراحی همه کاره‌ی این پرده‌ها، آن‌ها برای هر اتاقی مناسب هستند. آن‌ها در شکل‌ها و اندازه‌های گوناگون بوده و گزینه‌های سفارش سازی زیادی هنگام انتخاب آن‌ها برای هر اتاق پیش رویتان قرار دارد. از پنجره‌ی راهرو گرفته تا پنجره‌ی اتاق خواب، رولر بلایند چشم اندازی زیبا به هر پنجره‌ی اتاق‌تان می‌بخشد.

5- عایق کامل

با پوشاندن لبه به لبه‌ی قاب پنجره، این پرده‌ها عایق کاملی برای هر اتاق خواهند شد. این پرده‌های شید ورود نور آفتاب به درون اتاق شما را تنظیم کرده و اتاق را به اتاقی ایده‌آل برای تابستان‌های گرم و سوزان تبدیل می‌کنند. می‌توان به شما این اطمینان را داد که با انتخاب این پرده، بخصوص نوع بلک اوت تا حد زیادی در انرژی استفاده شده، صرفه‌جویی شود.

مشاهده قیمت پرده شید

این نکته را باید یادآور شویم که مدل های پرده شید به دلیل تنوع بسیاری که دارند، دارای قیمت های متناوعی هستند. این قیمت ها بیشتر بسته به نوع پارچه و میزان عبور نور از آنها طبقه بندی می‌شوند. همچنین این محصولات به صورت متر مربع حساب شده و طبیعتا پرده هایی که اندازه پنجره بزرگتری دارند، گرانتر خواهند بود.

شما در صفحه فروشگاه این محصولات می‌توانید قیمت هر متر مربع به صورت آبدیت و بروز آن مشاهده کنید. سپس وارد صفحه پرده مورد نظر خود شده و با وارد کردن عرض و ارتفاع قیمت نهایی نیز مشخص خواهد شد.

خرید انواع پرده شید رول

به طور کلی در مجموعه ما مشتریان عزیز به دو روش می‌توانند خرید خود را انجام دهند:

در روش اول شما جهت خرید پرده شید می‌توانید به صورت حضوری در دفتر شرکت و شوروم ما حاضر شوید. سپس ضمن مشاهده نمونه ها و مشورت با کارشناسان ما، پرده مورد نظر خود را انتخاب کنید.

روش دوم به صورت غیر حضوری است. به جهت مشغله بالای زندگی شهری و آسان شدن خرید های اینترنتی، ما هم امکان استفاده از این نوع خرید را در اختیار مشتریانمان قرار داده ایم. شما جهت خرید آنلاین پرده شید کافیست محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس می‌توانید از مشورت کارشناسان ما جهت اندازه گیری پنجره و انتخاب رنگ بهره مند گردید. در انتها نیز بدون حضور فیزیکی در فروشگاه خرید خود را نهایی کنید.

راهنمای خرید آنلاین پرده شید

همانطور که بیان شد، مجموعه ما این امکان را برای مشتریان عزیز فراهم آورده که به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند. برای این منظور به دو روش می‌توانید اقدام کنید:

در حالت مستقیم وارد صفحه فروشگاه شده، سپس بعد از مشاهده طرح و قیمت پرده شید رول، مدل مورد نظر را انتخاب می‌کنید. سپس وارد صفحه محصول شده، عرض و ارتفاع را وارد کرده و خرید اینترنتی خود را نهایی می‌کنید.

حالت دوم از طریق واتس آپ است. شما مشتریان عزیز می‌توانید از طریق تماس با واتس آپ، ضمن بهره مندی از مشاوره رایگان کارشناسان به مشاهده طرح های پرده شید رول که به صورت فایل PDF برایتان ارسال می‌شود، بپردازید. در انتها بعد از طی کردن مراحل بالا، طرح مورد نظر را انتخاب و خرید خود را نهایی می‌کنید.

شستشوی پرده‌های طرح شید

یکی از مزایای بسیار مهم پرده شید را می‌توان قابلیت آنتی استاتیک آن دانست. این ویژگی موجب می‌شود تا گرد و غبار کمتری روی پرده بنشیند و در نتیجه، نیاز نباشد تا مداوم آن را بشویید. ساختار این پرده‌ها به این صورت است که جدا کردنشان از ریل آن‌ها کمی سخت خواهد بود. به همین دلیل توصیه می‌کنیم برای تمیز کردن آن‌ها به سراغ جاروبرقی یا بخارشو بروید. با کمک این ابزار می‌‌توانید بدون نیاز به جدا کردن پرده‌های شید آن‌ها را به‌طور کامل از آلودگی‌های مختلف پاک کنید.

راهنمای خرید آنلاین پرده شید

نکتۀ مهم پیش از خرید پرده‌های طرح شید

یکی از نکات مهمی که قبل از خرید پرده‌های شید باید به آن توجه کنید، اندازه‌گیری محل نصب پرده است. متأسفانه برخی از کاربران به این موضوع توجه نمی‌کنند و به همین دلیل پس از دریافت پرده شید خود با مشکلات متعددی روبه‌رو می‌شوند. برای اندازه‌گیری به شکل صحیح توصیه می‌کنیم که پس از اندازه‌گیری ارتفاع و عرض مدنظر خود برای پرده، ده سانتی‌متر به هر طرف اضافه کنید. این کار باعث می‌شود تا حتی در صورت اندازه‌گیری اشتباه، باز هم بتوان از آن محصول استفاده کرد و پردۀ ارسال‌شده از اندازۀ موردنظر شما کوچک‌تر نباشد. البته این قضیه برای پرده‌هایی قرار است داخل چهارچوب پنجره نصب شود، صدق نمی‌کند.

راهنمای نصب پرده شید

نصب پرده شید به‌سادگی صورت می‌گیرد و در بسیاری از موارد نیازی به استخدام یک نصاب نیست. شما می‌توانید با کمک یک دریل سوراخ‌های موردنیاز جهت قرار دادن ریل آلومینیومی این پنجره‌ها را روی دیوار یا سقف ایجاد کنید و سپس پرده را جا بیندازید. به منظور باز کردن پرده‌ از درون ریل نیز یک زبانه وجود دارد که با باز کردن آن، امکان جدا کردن این پرده‌ها از محل نصب وجود خواهد داشت.

معرفی پرده‌های شید برقی

با پیشرفت تکنولوژی شاهد به بازار آمدن پرده‌های شید از نوع برقی یا اتوماتیک نیز هستیم. این پرده‌ها دارای موتور الکتریکی مخصوص به خود هستند که می‌تواند سیگنال باز و بسته کردن را از یک ریموت دریافت کند. علاوه بر این، در برخی از این پرده‌ها چند سنسور تشخیص نور به کار می‌رود تا حتی بدون ریموت و به شکل خودکار باز یا بسته شوند. پرده‌های شید برقی نسبت به مدل‌های عادی گران‌تر هستند. البته این امر را می‌‌توان با توجه به وجود یک موتور الکتریکی در کنار آن‌ها توجیه کرد.

پرده شید بدون قاب مناسب تر است یا پرده شید قاب دار

چند روز پیش در دفتر کارم نشسته بودم، شخصی تماس گرفت و نیاز به مشاوره برای خرید پرده داشت. انتخاب ایشان پرده شید بود. اما روی پرده شید بدون قاب تاکید داشت. دیدم دلایل جالب خاص خودش را هم برای این انتخاب دارد اما به همراه اندکی شک و تردید. به همین دلیل من تصمیم گرفتم متنی راجع به این موضوع بنویسم تا اگر شخص دیگری سوالی در همین ارتباط داشت پاسخ اش را بتواند با مطالعه این بخش بدست بیاورد.

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود اطلاعاتی راجع به پرده شید نداشته باشد. دنیا رو به مدرن شدن پیش می‌رود و در نتیجه تجهیزات و ملزومات زندگی از جمله دکوراسیون منازل نیز باید امروزی باشند. پرده های شید رول به جهت ظاهری ساده و مینیمال به عنوان یکی از مدرن ترین پوشش های پنجره به شمار می‌آیند. بدیهی است که این محصول نیز مانند سایر محصولات در بازار دارای تنوع زیادی است. اما اکثر مشتریان زمان انتخاب تنها به رنگ پارچه، طرح و جنس آن نگاه می‌کنند. آیا کسی به جزئیات، و ملزومات جانبی این محصول اهمیت میدهد؟!

پرده شید قاب دار

قاب یا پوشش شید چیست و چه کاربردی دارد؟

پرده شید علاوه بر پارچه تجهیزات دیگری نیز دارد. از زنجیر (یا موتور برای پرده های ریموتی) گرفته تا وزنه های سنگین کننده پایین شید و در انتها قاب پرده. اصلا قاب پرده چیست؟ چه کاربردی دارد و آیا امکان دارد پرده شید بدون قاب مونتاژ شود؟

هنگامی که پرده را بالا می‌دهید، پارچه دور یک لوله آلومینیومی جمع می‌شود تا شما براحتی بتوانید از نور استفاده کنید و یا به پنجره دسترسی داشته باشید. این جاست که نقش قاب پرده نمایان خواهد شد. اولین وظیفه قاب، پوشاندن روی لوله است تا نمایان نباشد. وظیفه دومش هم این است که به وسیله بست ها و پایه های مخصوص که روی آن قرار می‌گیرد، پرده به سقف یا دیوار پیچ شود.

مشتری عزیزی که به من زنگ زده بود خیلی تاکید داشت پرده شید که می‌خواهد سفارش دهد حتما بدون قاب باشد. هر چه دلیل این اصرار را پرسیدم، جواب قانع کننده ای نداشت. گویا تنها از دوستان و آشنایان شنیده بود که این مدل بهتره!!!

در چه مواردی بهتر است پرده شید بدون قاب باشد و در چه مواردی قاب دار

برای اینکه بیشتر بتوانم راهنمای کنم، سعی کردم اول توضیح بدم در چه شرایطی بهتر است از پرده شید بدون قاب استفاده کنیم وبالعکس. به طور کلی تفاوتی بین این دو نوع مونتاژ پرده وجود ندارد. اما نکته اصلی اینجاست، وقتی از شید قاب دار استفاده می‌کنید، آن قاب یک فضای حدود 10 سانتی متری را اشغال می‌کند. پس اگر فاصله سقف تا پنجره شما کمتر از 10 سانتی متر باشد و پنجره رو به داخل باز شود، آن وقت است که شما دچار مشکل خواهید شد و نمی‌توانید پنجره را باز کنید. در این حالت پیشنهاد می‌کنیم از نوع بدون قاب استفاده شود. در این مدل پرده فقط فضایی برای رول پارچه نیاز دارد و مقدار آن حدود 4 سانتی متر است (اندکی کمتر یا بیشتر).

برخی تصورات اشتباه در مورد پرده شید بدون قاب و با قاب

از صحبت هایش معلوم بود تا حدودی راضی شده است. اما برخی صحبت ها و تصورات اشتباه راجع به پرده شید داشت که کمی نگرانش کرده بود. از من پرسید، من هم تا جایی که می‌توانستم راهنمایی کردم:

  • قاب پرده شید زشت است!!

اولین سوال در مورد زیبایی بود و این که قاب باعث می‌شود، پرده شما زشت شود. این تصور کاملا اشتباه است. چون قاب نقش پوشش و درپوش را ایفا کرده و اجازه نمی‌دهد قسمت بالایی پرده که شامل لوله و لوازم جانبی است دیده شود. به همین دلیل به نظر من، قاب پرده را زیبا تر نیز خواهد کرد. دقیقا مثل کاری که کتیبه پرده انجام می‌دهد.

  • نصب پرده شید بدون قاب سخت تر است!!

این جمله نیز کاملا اشتباه است. معلوم بود ایشان از شخصی مشورت گرفته که هیچ تجربه و اطلاعاتی در زمینه نصب پرده ندارد. اطمینان دادم که نصب هر دو مدل به راحتی انجام می‌شود و هیچ تفاوتی با هم ندارند. در شید های قابدار، پایه ها به بالای قاب وصل شده و به وسیله آن پرده به سقف یا دیوار نصب می‌شود. اما در شید بدون قاب دو عدد پایه در ابتدا و انتهای رول پرده وصل شده و به وسیله آن نصب پرده انجام خواهد شد.

  • اگر بخواهم پرده را با ریموت سفارش بدم حتما باید قاب داشته باشد

نصب موتور و برقی کردن پرده هیچ ربطی به قاب ندارد. موتورها وسایل الکترونیکی هستند که در کنار ریل پرده به جای گیربکس (وسیله ای برای باز و بسته کرده پرده با زنجیر) قرار می‌گیرند. این حالت هم در پرده شید بدون قاب امکانپذیر است و هم در نوع قابدار.

اگر بخواهیم یک جمع بندی کلی کنیم تفاوت چندانی بین این دو وجود ندارد. بجز حالتی که حتما باید چک شود امکان باز و بسته شدن پنجره وجود دارد یا خیر. در بقیه موارد کاملا سلیقه ای و به نظر مشتری بستگی دارد.

پرده شید بدون قاب

محبوب‌ترین پرده‌های شید

همان‌طور که بیان کردیم، تنوع پرده شید بسیار زیاد است. از جمله محبوب‌ترین پرده‌های شید می‌توان به شید رومن، شید دوبل، شید بامبو و… اشاره کرد. اینکه چه مدل خاصی از پرده‌های شید را انتخاب می‌کنید به سلیقۀ شما و همچنین نوع طراحی منزل یا محل کارتان بستگی دارد. با توجه به این تنوع بالا می‌توان اطمینان داشت که برای هر کاربر یک شید رول جذاب در بازار وجود دارد.

شید رومن

شید رومی یا رومن برای سال‌های متمادی در فهرست محبوب‌ترین انواع پرده‌های شید قرار می‌گیرد. این نوع پرده در بخش بالایی خود چندین تاخوردگی بسیار جذاب دارد و همین تاخوردگی‌ها منجر به تفاوت آن از سایر مدل‌ها شده‌ است. پرده‌های رومن شید از اندازۀ بزرگی برخوردار هستند و به همین دلیل نصب کردن و شستشوی آن‌ها ممکن است کمی سخت‌تر از سایر مدل‌ها باشد. شایان ذکر است که این پرده‌ها با نام‌های دیگری همچون پرده‌های شید اتریشی نیز شناخته می‌شوند. در هر صورت باید آن‌ها را پرده‌ای جذاب برای منزل شما دانست.

شید دوبل یا دبل شید

در شید دوبل به جای یک لایه پارچه و تور،‌ شاهد قرارگیری دو لایۀ مختلف در کنار هم هستیم. این بدان معناست که مصرف‌کنندگان می‌توانند در زمان دلخواه تنها یکی از این لایه‌ها را کنار بزنند و در نتیجه، امکان بیشتری برای تنظیم میزان نور ورودی داشته باشند. شید دوبل در نوع برقی نیز عرضه می‌شود تا بتوانید با سادگی بیشتری آن را باز و بسته کنید. شید دوبل ضخامت بسیار بالایی ندارند و لازم نیست که از این بابت نگران خاصی داشته باشید. آستر این پرده‌ها معمولاً رنگی متفاوت نسبت به لایۀ توری دارد تا طراحی پرده شید جذاب‌تر شود.

شید با چوب بامبو

این نوع پرده جزء پرده‌های بسیار خاص محسوب می‌شود و می‌توان آن را در ردۀ پرده‌های کمیاب قرار داد. در این مدل از پرده‌های شید از چوب بامبو به جای تور و پارچه استفاده می‌شود. در واقع، همین موضوع آن‌ها را به یک پردۀ ویژه تبدیل کرده است. پرده‌های شید بامبو برای منازل چندان مناسب نیستند و بیشتر در مناطقی به کار گرفته می‌شوند که دارای کاربرد توریستی هستند. به‌عنوان نمونه، می‌توان این پرده‌ها را در هتل‌های ساحلی نصب کرد.

شید تاریکی یا بلک اوت

اگر به دنبال یک مدل پرده شید هستید که در زمان بسته شدن به‌طور کامل از ورود نور به منزل جلوگیری کند،‌ پرده بلک اوت شید بهترین انتخاب ممکن برای شما است. این پرده‌ها به نحوی ساخته شده‌اند که ضخامت و نوع رنگ آن‌ها جلوی ورود هر نوع پرتوی نور به درون منزل را بگیرد و در نتیجه محیط مدنظر شما کاملاً تاریک شود. این پرده‌ها برای اتاق خواب عالی هستند، زیرا می‌توان به کمک آن‌ها یک خواب راحت و به دور از نورهای مزاحم را تجربه کرد.

شید مینی یا مینی شید

پرده‌های شید از نوع مینی تنها از نظر اندازه با سایر پرده‌های موجود در این دسته‌بندی متفاوت هستند. پرده شید مینی معمولاً در پشت درب مورد استفاده قرار می‌گیرند. اگر پنجره‌ای دارید که ابعاد چندان بزرگی ندارد، می‌توانید به سراغ پرده‌های شید مینی بروید و از زیبایی آن‌ها استفاده کنید.

تفاوت پرده شید و پرده زبرا

تفاوت پرده شید و پرده زبرا

اکنون که متوجه شدین پرده شید چیست و با انواع آن آشنا شدید، بد نیست نگاهی به تفاوت آن با پرده زبرا بیاندازیم. به طور کلی هر دو نوع پرده جزو پرده های مدرن و امروزی به شمار می‌روند. این پرده ها هر دو از پارچه، قاب و زنجیری برای بالا و پایین کردن پرده تشکیل شده است. اما تفاوت عمده در سایه روشن شدن آن است. بدین شکل که پرده زبرا دو لایه است و از تور و پارچه تشکیل شده است. همین امر باعث می‌شود که سایه روشن شود و نور ورودی را تنظیم کند. اما پرده شید رول درست است که کاربرد های بسیار بیشتری با توجه به تنوع آن دارد، اما بدلیل یک لایه بودن امکان سایه روشن شدن آن مهیا نیست.

پرده شید و شید رول چیست؟

پرده شید از یک لایه پارچه، قاب و زنجیر تشکیل شده که می‌تواند پنجره شما را به طور کامل بپوشاند و نور ورودی را تنظیم کند.

پرده شید و شید رول چه مدل هایی دارد؟

جهت مشاهده مدل های انواع پرده شید و شید رول کافیست به وبسایت سروین دکور مراجعه کنید.

راهنمای خرید آنلاین پرده شید رول

پرده های شید رول را می‌توانید به دو صورت آنلاین از طریق واتس آپ و یا خرید مستقیم از وبسایت تهیه کنید.

قیمت انواع پرده شید و شید رول

قیمت انواع پرده شید با توجه به تنوع آن متفاوت است. شما می‌توانید قیمت بروز این محصولات را در وبسایت سروین دکور مشاهده کنید.

مقایسه ( 0 مورد )