پاییزی کردن دکور خانه
8 روش برای پاییزی کردن دکور خانه با مواد طبیعی

پاییزی کردن دکور خانه با مواد طبیعی

1- رنگ مایه های جدید را به پالت خود اضافه کنید. رنگ های پاییزی مثل قرمز و نارنجی را با رنگی خنثی یا متضاد مثل زیتونی و آبی ترکیب کنید. سبز کمرنگ جایگزین مناسبی برای رنگ های گرم است. کوسن ها، لوازم جانبی میز و فرش ها برای تغییرات اولیه به دلیل تاثیر زیاد در فضای خانه و هزینه ی پایین شروع خوبی هستند.

2- از چوب استفاده کنید. شما به راحتی و بدون صرف هزینه ی زیادی می توانید شاخه ها و تنه های چوبی مورد نظرتان را از بازارهای کشاورزی حتی حیاط خانه خود پیدا کنید. به دنبال گیاهان متفاوت و زیبا باشید. خلاق باشید و گلدان های خود را با ترکیب چوب ها پر کنید حتی می توانید با شاخه ها قاب عکسی طبیعی بسازید.

3- می توانید به میز شام خود جزئیاتی کوچک و غیرمنتظره اضافه کنید. می توانید کارتی که نام مهمانان خود را روی آن ها نوشتید با دسته هایی از برگ های طبیعی تزیین کنید هم چنین برای نگهدارنده دستمال کاغذی می توانید از میوه درخت کاج که با مروارید و نوارهای باریک مخملی تزئین شده، استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: چرا نور طبیعی در فضای خانه لازم و ضروری است؟!

 

4- از آثار هنری که جنس آن ها از مواد طبیعی مثل چوب، سفال و… هستند برای دکور خانه خود استفاده کنید. وجود پتو یا رواندازی نرم روی مبل آرامش پاییزی خانه شما را کامل می کند.

5- برای کاهش هزینه ها و هماهنگی فضای خانه با فصل، برای پاییزی کردن دکور خانه خود از وسایل و موادی استفاده کنید که در آن فصل موجود باشند یا مدت زمان زیادی بتوانید آن ها را نگه دارید. میوه ی درخت کاج، شاخه های چوبی و… از مواردی هستند که در فصل زمستان هم موجودند.

6- تاج های گل هم کلاسیک هستند هم در اکثر فضاهای خانه می توان از آن استفاده کرد. هیچ محدودیتی وجود ندارد، می توانید این تاج ها را با دسته های گندم، برگ های پاییزی، میوه ی درخت کاج و شاخه های باریک امتحان کنید. سعی کنید آن ها را به صورت مسطح تنظیم کنید. حتی برای اطراف شمع های ساده نیز می توان از این تاج گل ها استفاده کرد.

7- شمع ها گرما ونور را در هرفصلی به فضا اضافه می کنند. در همه جا کاربرد دارند. طاقچه ها و لبه های پنجره را فراموش نکنید. اگر فضای خانه شما با رنگهای خنثی و کمرنگ احاطه شده است، شمع ها بهترین گزینه برای پاییزی شدن دکور خانه شما هستند.

8- برای پاییزی کردن دکور خانه می توانید فضایی گرم برای گفتگو ایجاد کنید. اضافه کردن فضایی اطراف شومینه، حالت دنج و گرمی را برای کفتگو فراهم می کند. اگر شومینه ندارید، می توانید از تعدادی صندلی گوشه اتاق استفاده کنید، کتابخانه ای پر از کتاب کنار آن ها قرار دهید برای گرمای بیشتر فضا می توانید از شمع ها استفاده کنید.

 

مطالب مرتبط:

نصب کفپوش PVC به این دلایل صرفه اقتصادی دارد!

تغییرات شگفت انگیز پرده ها در سال 2022 همزمان با مد روز