دکور اتاق خواب دختران
دکور اتاق خواب دختران نوجوان

انتخاب دکور اتاق خواب دختران نوجوان به وضوح می تواند مشکل باشد. با تغییرات روز به روز مد و البته سلیقه ی دختران در این سن که ممکن است هر ماه تغییر کند، گزینه ها را زیاد و انتخاب را سخت تر می کند.

پایه ی رنگ ها را ملایم انتخاب کنید تا فضا را روشن و درخشان نگه دارید

ممکن است دختر شما دیوار هایی با رنگ های غلیظ و تیره بخواهد اما ما به شما پیشنهاد می کنیم تا رنگ پایه ی اتاق را ملایم نگه دارید. رنگ های روشن تر برای دیوار های اتاق می توانند این اطمینان را به شما بدهند که اتاق درخشان تر و البته تمیز تر به نظر می رسد در حالی که بزرگتر هم نشان داده می شود که این خبر خوبی است برای کسانی که اتاق خواب کوچک دارند.

هیچ اجباری در انتخاب روشن ترین رنگ ها برای دکور اتاق خواب دختران نیست. شما می توانید برای توافق با دخترتان انتخاب دیگری را هم در نظر داشته باشید، برای مثال اگر صورتی دوست دارد می توانید از کاغذ دیواری با رنگهای صورتی کمرنگ برای دیوار استفاده کنید یا اگر به سبز علاقه دارد می توانید از زیتونی یا سدری با رنگمایه های کمتر استفاده کنید.

جهت مشاهده نمونه های کاغذ دیواری و پوستر اینجا را کلیک کنید

مرحله بعدی پس از اینکه رنگ ملایمی برای دیوار را انتخاب کردید…

استفاده از دیوار کاذب برای دکور اتاق خواب دختران

اگر به دنبال تلفیق طرح یا رنگی دیگر به اتاق هستید، دیوار کاذب گزینه بسیار مناسبی است و راهی بی دردسر برای پیش رفتن با مد است زیرا به راحتی تغییر می کند و نیازی به عوض کردن کل کاد دیواری ها نیست.

با روتختی های مختلف تلفیق کنید

روتختی ها یکی از آسان ترین و سریع ترین راه ها برای دکور اتاق خواب هستند، با کوچکترین تغییری در طرح و رنگ پتو یا ملافه فضا به کلی عوض می شود. برای ست تخت خواب برای نوجوانان، به آن ها اجازه دهید تا طرح و رنگی که علاقه دارند انتخاب کنند.

استفاده از کوسن و بالشتک

بعد از ست تخت خواب شما می توانید از آنچه که برای زیبایی و راحتی بیشتر روی مبل قرار می دهند، برای روی تخت خواب خود استفاده کنید مثل بالشتک ها، کوسن ها و که یکی از بهترین وسایلی هستند که می توانند فضا را تغییر داده هم چنین نیازی به وابسته به عوض کردن کل دکور ندارند.

حداکثر استفاده از گنجایش فضا

در آخر، اگر می خواهید تحول بزرگی در اتاق ایجاد کنید و فضای بیشتری برای اتاق دخترتان فراهم کنید بهتر است از لوازم دو کاره استفاده کنید. به طور مشخص اگر فضای اتاق او کم است، کمد چندکاره تهیه کنید تا هم به او برای طبقه بندی وسایلش کمک کرده باشید هم خودتان از تمیز و مرتب بودن اتاق خیالتان راحت باشد.