رنگ سفید دکوراسیون
دکوراسیون داخلی خانه به رنگ سفید

استفاده از رنگ سفید در دکوراسیون خانه
زمانی که رنگ سفید را در طراحی داخلی دکوراسیون خود به کار ببرید، در واقع از مهره ای قوی برای جلوه دادن بیشتر استفاده کرده اید. در این بخش می خواهیم به چند نکته مهم اشاره کنیم تا مطمئن شویم که در نگاه اول توانسته ایم نظرتان را به این موضوع جلب کنیم.
انتخاب پرده های سفید با اکسسوری های روشن
سفید همیشه رنگ انتخابی طراحان داخلی است. رنگ سفید نشانه آرامش و آُسودگی خاطر است. زمانی که از رنگ سفید برای پرده استفاه می شود انگار تابلوی نقاشی سفید رنگی در خانه ایجاد شده که هر طوری دلتان می خواهد می توانید آن را تزئین کنید. پرده های سفید ساده بیسی عالی برای اتاق های روشن و مینیمال ایجاد می کند. به ویژه اگر پرده ها را با مبلمان و دیوارهای سفید هماهنگ کنید، سپس با دقت بسیار زیادی اکسسوری های خود را در رنگ های خاص انتخاب کرده و به دکوراسیون خانه رنگ و روی کمی ببخشید. همچنین رنگ سفید در تمام مدل‌های پرده مانند پرده زبرا ، پرده شید رول ، پرده پانچ و… به راحتی قابل تهیه و خرید است.

به عنوان یک ایده دیگر، می توانید رنگ سفید ساده را با رنگ مشکی یا خاکستری تیره ترکیب کرده و یک استایل تک رنگ دراماتیک را ایجاد کنید. در این صورت استفاده از پرده سفید ساده و کتانی روی دیوارهای تیره و خاکستری جلوه ای متضاد اما در عین حال هماهنگ و زیبا خواهد داشت. رنگ خنثی مبلمان و کوسن ها، ترکیب زننده سفید و سیاه را از بین می برد و فضایی گرم و مدرن را برای آرامش و استراحت شما ایجاد می کند.
دکوراسیون خانه به رنگ سفید اما گرم
طراحی یک دکوراسیون خانه به رنگ سفید تنها برای فصل تابستان کاربرد ندارد. بلکه این طراحی داخلی راهی بسیار عالی برای شماست تا اتاق سفیدی داشته باشید که در زمستان هم بتواند به طرز بسیار خوبی گرم بماند. این اتاق به نظر گرم با نصب کردن پرده های ضخیم و ست کردنشان با کوسن ها و بالشتک های پشمی یا کاموایی به وجود می آید. از طرفی استفاده از لامپ آویزهای سقفی فضایی شیک و مدرن را به فضای اتاق می دهد و آن را از حلت سردی و بی روحی خارج می کند.
استفاده از این سبک کلاسیک، اتاق سفید شما را گرم، نرم و راحت به نظر می رساند و این امکان را برایتان فراهم می کند تا با ایجاد تغییراتی در اکسسوری های اتاق جلوه کلی فضا را در فصل های مختلف تغییر دهید.
طراحی اتاق سفید نزدیک ساحل
این اتاق پر از طرح های رنگارنگ و وسایل سفید و روشن و شفافی است که موج می زنند. سفید بهترین رنگ پالت برای دکوراسیون داخلی یک خانه ساحلی است. این رنگ حتی برای زمانی که می خواهید دکوراسیون خانه تان به سبک ساحلی باشد بی نظیر است. استفاده از پرده هایی با طرح مرجان های زیبا در کنار کوسن هایی به رنگ آبی روشن و قرمز به اتاق لوکس و آرام شما رنگ و روحی تازه می بخشد.
این ایده را می توان با پهن کردن یک قالیچه با طرح و نقشی آبی رنگ در تمام سطح اتاق، به یک ایده منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان تبدیل کرد.
انتخاب جایگاهی سفید
برای اینکه اتاق شما هماهنگ تر و جذاب تر به نظر برسد، می توانید یک تکه از وسایل زیبای خانه مثل این کاناپه خوش فرم را انتخاب کنید و آن را در کنار دیواری با پس زمینه ای سفید و روشن قرار دهید. با این کار یک هارمونی فوق العاده در اتاق ایجاد می شود و نظرها به سوی زیباترین و برگزیده ترین شیی خانه جلب می شود. اما اگر این کار کمی غیرعادی و بی رنگ و روح جلوه داد، می توانید با وصل کردن برخی از آثار هنری خاص روی دیوار بالای کاناپه رنگ و روحی به آن قسمت خانه بدهید. .