تاثیر انتخاب کاغذ دیواری محیط کار
کاغذ دیواری محیط کار و اداری

قبل از انتخاب کاغذ مناسب برای محیط های اداری و تجاری به این نکته توجه کنید که انتخاب کاغذ دیواری محیط کار نقش بسزایی در دکوراسیون داخلی مغازه یا اداره شما دارد و در نتیجع تاثیر مستقیم در فروش و افزایش مشتریان . ما در این مقاله قصد داریم راهکارهایی را معرفی کنیم تا شما را در انتخاب این محصول راهنمایی کند.
[vc_empty_space][vc_btn title=”مشاهده ویدیو مقاله در آپارات” style=”classic” color=”success” align=”right” link=”url:https%3A%2F%2Fwww.aparat.com%2Fv%2FnRc2u||target:%20_blank|rel:nofollow”] فهرست

کاغذ دیواری ساده برای مطب

1- انتخاب سبک کاغذ دیواری

انتخاب سبک کاغذ دیواری محیط کار بستگی به نوع فعالیتی دارد که شما در مغازه یا اداره انجام می دهید ، به عنوان مثال مطب ها که در آن کارفرما و مشتری به دنبال محیط آرام می گردند ، کاغذ دیواری با رنگ روشن و ملایم و نقش و نگار کم استفاده می شود و برای محیط هایی مانند مراکز خرید بهتر است از کاغذ هایی با طرح های شاد و هندسی استفاده کنید تا فضای شما را تبدیل به محیطی پر انرژی و هیجانی کند.

رنگ شاد برای کاغذ دیواری مغازه

2- ابعاد دیوار را بررسی کنید

در مرحله دوم انتخاب کاغذ دیواری ، ابعاد دیوار و محیطتان را بررسی کنید ، اگر دیوارهای محیط کار شما بلند است و فضای بزرگی دارید محدودیت زیادی برای انتخاب ندارید ولی اگر دیوارهای شما کوتاه می باشد بهتر است از نمونه های کاغذ دیواری راه راه با خطوط عمودی برای بلند نشان دادن دیوار استفاده کنید، همچنین اگر فضای کوچکی دارید استفاده از رنگ های ساده و روشن باعث بزرگتر نشان داده شدن محیط اداری شما می شود.

کاغذ اداری راه راه برای دیوار کوتاه

3- کاغذ دیواری را با وسایلتان هماهنگ کنید

اگر شما میخواهید کاغذ دیواری محیط کار خود را بعد از چیدن وسایتان انتخاب کنید ، به این نکته توجه داشته باشید که حتما با وسایلتان همخوانی داشته باشد، به عنوان مثال برای اتاق کنفرانس با میز قهوه ای استفاده از یک رنگ کرم ساده و کلاسیک می تواند مناسب باشد.

پوشش دیوار ساده طوسی برای مبلمان طوسی

4- حتما به جنس کاغذ دیواری توجه کنید

انتخاب نوع جنس کاغذ دیواری چه در محیط کار و اداره و چه در منزل بسیار با اهمیت است ، در همه موارد سعی کنید از محصولی استفاده کنید که دارای ثبات رنگ ، مقاوم در برابر آفتاب و قابل شستشو باشد که بتوان در مواقع لازم لکه گیری و نظافت نمود.